Chtěl jsem nějakou druhou (vlastně třetí) motorku na ježdění kolem komína a Scrama jsem chtěl od začátku (kdy s ním Royal Enfield přišel) vyzkoušet a zajímal mě.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - První dojmy doplním až na jaře, protože jsem Scrama kupoval v prosinci a jel jsem na něm asi 500 metrů zkušební jízdu, takže nemůžu objektivně hodnotit. Ale jelo se na něm celkem podle mého očekávání. Na první dojem pohodlná motorka, sedí se poměrně nízko, takže určitě s ní nebudou mít problém i menší postavy. Já mám 190 cm, takže bych mohl mít sedlo klidně výše, ale jinak se na Scrama poskládám bez problémů i s mojí výškou. Motorka se zdá velmi hravá a dobře ovladatelná. Posez celkem uvolněný a širší řídítka, která mi celkem padla do ruky. Mohu potvrdit, že na objem 400ccm jede spíše jako 250ccm, ale s tím jsem dopředu počítal a nevadí mi to (na svižnější jízdu mám doma jiný stroj). V jiných recenzích si někdo stěžoval na velmi tuhou spojku. U mého kusu s tím rozhodně problém nemám a spojka je celkem v klidu (ani měkká, ani tuhá). Řazení taky v pohodě, rychlosti tam zapadají bez problému. Páčky spojky a přední brzdy by sice byly lepší nastavitelné, ale to bych ta tyhle peníze chtěl moc. Dodělám si sám a bude klid. Přední brzdu jsem ještě neměl možnost pořádně vyzkoušet, ale jeví se opravdu slabší, jak píší i jiní uživatelé. Na druhou stranu to je motorka na klidnou jízdu a žádné závodění (to ani neumí). Další dojmy doplním na jaře, až se důkladně svezu... Celkem se mi líbí taková robustnost stroje z poctivých materiálů, která se už dnes v této cenové kategorii nevidí. Evidentně mají Indové jinou taktiku než Číňani...
Doplňky na motorce - Řídítka s hrazdou - již byly na moto při koupi
Laděný výfuk Delkevic - byl již namontován předchozím majitelem, má super zvuk
Recenze
První dojmy doplním až na jaře, protože jsem Scrama kupoval v prosinci a jel jsem na něm asi 500 metrů zkušební jízdu, takže nemůžu objektivně hodnotit. Ale jelo se na něm celkem podle mého očekávání. Na první dojem pohodlná motorka, sedí se poměrně nízko, takže určitě s ní nebudou mít problém i menší postavy. Já mám 190 cm, takže bych mohl mít sedlo klidně výše, ale jinak se na Scrama poskládám bez problémů i s mojí výškou. Motorka se zdá velmi hravá a dobře ovladatelná. Posez celkem uvolněný a širší řídítka, která mi celkem padla do ruky.
Mohu potvrdit, že na objem 400ccm jede spíše jako 250ccm, ale s tím jsem dopředu počítal a nevadí mi to (na svižnější jízdu mám doma jiný stroj). V jiných recenzích si někdo stěžoval na velmi tuhou spojku. U mého kusu s tím rozhodně problém nemám a spojka je celkem v klidu (ani měkká, ani tuhá). Řazení taky v pohodě, rychlosti tam zapadají bez problému. Páčky spojky a přední brzdy by sice byly lepší nastavitelné, ale to bych ta tyhle peníze chtěl moc. Dodělám si sám a bude klid. Přední brzdu jsem ještě neměl možnost pořádně vyzkoušet, ale jeví se opravdu slabší, jak píší i jiní uživatelé. Na druhou stranu to je motorka na klidnou jízdu a žádné závodění (to ani neumí).
Další dojmy doplním na jaře, až se důkladně svezu...
Celkem sem mi líbí taková robustnost stroje z poctivých materiálů, která se už dnes v této cenové kategorii nevidí. Evidentně mají Indové jinou taktiku než Číňani...
Royal Enfield
Jízda na motorce je hlavně o radosti ze samotné jízdy a je úplně jedno jaký objem má motor. Jistě, je úplně jiný požitek z jízdy na nadupané mašině, ale i svezení na nějakém "dělňasovi" s motůrkem který se snaží odevzdat co může je zábava a není žádná fráze, že "cesta je cíl". Kdo miluje jednu stopu - chápe. Mašinku sis pořídil hezkou tak nezapomeň zase napsat jak se ti na ní jezdí. Tak šťastnou cestu