Moje první motorka a zároveň důvod, proč jsem se v 33 letech rozhodl udělat papíry na Áčko.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Moje první motorka, takže k porovnání mám jen pincka na kterým jsem jezdil do 18 let, než jsem si udělal papíry na auto a jak mi měli příslušníci co vzít, tak jsem toho raději nechal. Po letech jsem si pořídil skútr, což se nedá srovnat.
Doplňky na motorce - Zkoušel jsem tam dávat "head cowl" původně určené pro HD, ale nakonec jsem si řekl, že tomu nechám nahý retro look.
PadákyFehling 7246SEHO černé a držáky na kufry legend GEAR LC2
Recenze
Motorky mě nechávali dlouhodobě dost v klidu, nijak mě to nelákalo až jednou jsem narazil na Hondu Rebel a nějakým divným způsobem mě uhranula. Něco mezi chopperem a naháčem, takový ideál z obou světů, alespoň tak mi to přišlo než jsem si ji v reálu pořídil.
Není to žádný trhač asfaltu, po tom ani neprahnu, ale musím dát zapravdu všem zahraničním fórům (Rebel nejvíc frčí v USA a Asii), že originální sedlo udělá po 2h jízdy ze zadku řešeto. Takže tohle je věc, která určo půjde na výměnu, resp. k čalouníkovi, protože všemi opěvované Mustang seats vyjdou včetně dopravy na 12k+
Zamrzí absence ukazatele zařazené rychlosti, což se vyřešilo přídavným snímačem, ale stejně to není tak rychlý a spolehlivý jako jsem zažil na moto co je měly z výroby.
Dál úložný prostor, resp. jeho absence. Není tam místečko ani na motolékárničku, všechno do posledního mm vyplněno.
Mám za sebou teprve 500 km a týden po absolvování autoškoly, takže se uvidí, co všechno přinese, ale každopádně mi už teď dělá velkou radost.
Přijde mi docela ostrej první stupeň, ale to bude dost možná o zvyku. Motorka je krásně ovladatelná, do města naprostej ideál. Jsem zvědavej na náš první výlet 200km+
Do budoucna plánuju postranní kufry, nějakej roll na campingové věci a snad nějakej laďák.
Vítám do rodiny
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Do začátku dobrá volba. Můj vkus to úplně není, ale za recenzi a fotky dám plnej
nech teda dobre jazdi