Ideální stroj pro dlouhé trasy ve dvou a s plnou bagáží.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Pohodlný cesťák, kde člověk může polykat kilometry na silnici a i projíždět nějaké šotoliny. Pro řidiče i spolujezdce dostatek místa. Nevýhoda této motorky je sedlo, které jsem musel nechat přešít (DDT Custom Seats), originální sedlo je nepohodlné.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych motocykl všem, kteří chtějí na motorce cestovat i si zařádit v zatáčkách.
Doplňky na motorce - Padací rámy Heed
Hrazda na mobilní telefon Givi
Plastové kufry Honda
Recenze
Přecházel jsem na ATASe z BMW R1200 GS (r. v. 2004), rozhodoval jsem se mezi novým GS nebo ATASem, Jezdíme ve dvou, proto jsme zúžili výběr na tyto dvě motorky. Po zkušenosti a trápení se starým GS jsem více tíhnul k ATASu, po testovací jízde na ATASu a cenové nabídce prodejce jsem rozhodl pro ATAS, motorka skvěle funguje, ten motor má neskutečný výkon a rozhodně rozhodla i cena. Nic proti BMW, ale kdyby bylo ve stejné cenové hladině jako ATAS, tak by bylo rozhodování určitě složitější.
Na motorce jezdíme ve dvou s plnou bagáží na kempování, motorka má dostatek výkonu, skvěle brzdí a podvozek skvěle žehlí nerovnosti na silnici.
Co bych ATASu vytknul je určitě sedlo, které v základu není podle mého názoru vhodné na dlouhé trasy, polstrování se v určitých místech propadá až na tvrdou část sedla a to už je potom znát, když potřebujete přejet 500km po dálnici.
spokojenost je druhý jméno této Afričanky
dobře zvoleno, taky jsme hodně spokojenej
Mohl by jsi být prosím tě trochu konkrétní co se týká těch zkušeností a hlavně toho trápení s tím Gesem? Díky za odpověď, jinak moto parádní, jak jinak.