Další dlouhé vybírání a motorka s úžasným motorem, ošklivým displejem a neuvěřitelně tvrdým sedlem
Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Zvuk motorky krásný, je slyšet ale zároveň je to něco jiného než ostatní. Motor je naprosto úžasný, nemá problém s téměř jakýmikoliv otáčkami na jakoukoliv rychlost, prostě jede stále a když se za to správně vezme "žere asfalt" brzdy jsou ale podlě mě o něco slabší. A to sedlo, to je kámen úrazu.
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo holduje zatáčkám, výkonu a je spíše střední a menší postavy. Motorku můžu klidně doporučit začátečníkovi, protože motor na nižší otáčky je tak strašně hodný, že si ji může dovolit řídit kdokoliv kdo to má v hlavě srovnané.
Recenze
Zkoušel jsem velké množství motorek a různých typů motorek a nemohl jsem si vybrat, nakonec jsem udělal losovačku a řekl, zeptám se na tuhle a pokud dají slevu vezmu, pokud ne zkusím jinou a tady to vyšlo.
Motorka člověka dostane motorem, skoro litrový čtyřválec doslova kouzlí, v nízkých otáčkách pobere cokoliv a bez cukání ve vyšších otáčkách vrní a letí jak blázen. Motorka se vodí snadno do zatáček, sedí se parádně uprostřed a člověk se na okreskách a vlastně i ve městě spokojeně směje. Řazení jde samo, řídítka jsou krásně široká a motorka se snadno prolétá, trošku mě zklamala spotřeba, která i v klidném režimu po městě spokojeně neklesne pod 7,5l (ano motorky nejsou na spotřebu, ale já jsem divnej :) )
Bohužel sedlo je něco strašného, inženýři z Japonska se rozhodli vynechat skoro jakoukoliv vycpávku a dál než 200km člověk za den neujede aby to další den nemělo následky, display je vzhledově hodně nepovedený, možnosti nastavení jsou minimální a oproti modelu 2020 je to archaický nesmysl :)
Za mě ideální motorka na krátké výlety nebo výlet s hodně zastávkami na odpočinek, dokonale se cítí například na kokořínských cestičkách, kde si člověk užije spoustu krásných zatáček, řazení a pohody.