Stará, velká, poctivá a spolehlivá motorka
Výška jezdce: 191 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 750 F: důvod neuveden
První dojmy - Je to motorka, kterou znám, je to mé třetí VFR a vždy jsem byl spokojený, pohodlný posez, dostačující výkon, jen při brždění je ta váha celkem znát, ale do zatáček padá sama.
Doplňky na motorce - Laděný výfuk Sebring, kousané kotouče, pancéřové hadice, automatické mazání řetězu.
Recenze
Vybral jsem si jí, protože osvědčený stroj a na svou kvalitu a jízdní vlastnosti bych řekl, že je dost podcenovaná a podhodnocená oproti konkurenci, takže to byl jeden z důvodů, cena-kvalita. Jediné,co jsem přehlédl, že tachometr je v mílích, takže mám najeto 100 tis. km, ale i tak to na ní není vůbec znát, takže příjde mi to spíše vtipné.
Když nepočítám VFR po panu Opielovi, které bylo v žalostném stavu, tak je to spolehlivá motoka s nenáročnou údržbou. Váha je sice vyšší, což je trochu znát na brzdách, ale není to nic hrozného. Do zatáček jde sama a určitě s ní jde jet hodně spotovně, zároveň se na ní ale i hezky cestuje. V4 tahá slušně už od spoda až na horu s hezkým zvukem. Jediné, s čím mám problém je vítr, měřím 190cm a bude potřeba cestovní plexi, pak bude doufám po problému.
Hledal jsem něco, na čem můžu jet na dovolenou, ale když budu mít náladu, tak se půjdu svést ostřeji a to si myslím, že VFR splní.
Jedna prosba na zkušenější, nevím proč, ale tohle VFR oproti ostatním nemá kohoutek paliva, ale kontrolku na rezervu jako v autě, stále svítí světla, není zde ovládání a má tachometr v mílích, nevíte někdo proč to vše?
Děkuji za potvrzení, taky jsem si to myslel, ale nechtěl jsem to psát s jistotou
Ahoj. Pěkná motorka taky jsem jednu měl Myslím si že je to americká verze.