Italská, červená, dvouválec do L a jede jak šílená.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Chtěl jsem si zkusit DUCATI :-)
První dojmy - Do 3000 ot. nepoužitelná, vibrace, potom už jen spousta zábavy. Ovladatelná, jede, brzdí, nádhera.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho komu se líbí a kdo jí chce.
Doplňky na motorce - Karbonové doplňky, vyhřívané hefty, nosič, kufr GIVI.
Recenze
Chtěl jsem aspoň jednou vlastnit DUCATI.
Hlava mi říkala, kup si Japonský čtyřválec, ale srdíčko bylo jiného názoru.
Vždycky mi doma někde visela fotka DUCAT-ky a nikdy mě nenapadlo, že jí budu mít jednou doma. Splněný sen.
Můj první velký dvouválec. Do 3000 ot. velké vibrace, pak už to jen letí. na rozdíl od čtyřválce, kterého jsem měl předtím, menší využitelné spektrum otáček, pořád se musí řadit.
Obrovský krouťák a zrychlení, skvělý příhradový rám a stavitelný podvozek, krásná jednostranná kyvka a letmák. Skvělé brzdy Brembo.
Nádrž buďto malá pod sedlem, nebo velká spotřeba, zatím neumím jezdit úsporně. Jede to jako prase a furt se směji do přilby.
Sedlo pohodlné i pro spolujezdce, tankvak se dá dát jen na popruhy, nádrž z plastu. Ještě namontuji nosič a kufr na cestování. Má to i vyhřívané hefty.
Dá se s ní jet pila jako na okruhu, nebo driftovat jak s motardem. Řídítka vysoká jak na enduru, takže se dá i skvěle cestovat. Podvozek úžasný i na ty naše cesty.
Někomu se nemusí líbit, specifický vzhled.
DUCATI musíš buď milovat, nebo nenávidět, nebo alespoň respektovat.
Já jsem ten první případ.
Nádhera. Ta červená je něj. Přesně na takovou si myslím.
Krásná. Jendou jsem ji měl půjčenou a mazec... nechápu, jak může něco s 67 kW v papírech, takhle jet :c) jak říkáš, do 3 000 nepoužitelné, nad 3 000 rohlík a ohnivá čára :c)
Ať jezdí!
Krásná specifická mašina