PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tatankapi
Vloženo 5.4.2019
Aktualizováno 5.4.2019
Zobrazeno 782x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Když ji miluješ, není co řešit.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure R: BMW mi sedla vice.

První dojmy - Prvních 20km zděšení, jak velkou potvoru jsem si to koupíl ( první jízda byla ve špičce přes Prahu do Ostravy). Následovalo postupné seznamování a objevování předností, kdy jsem se při jízdě na Moravu postupně uklidňoval, že to tak zlé nebude. :-) Za Olomoucí jsem su už cítil i na plynulé předjíždění a po příjezdu do Ostravy jsem si to už užíval.

Motorku bych doporučil pro - Zkušenější jezdec, který za vyšší cenu ocení skvělý a spolehlivý univerzál na každý den i na dlouhé adventury.

Doplňky na motorce - Padáky, kufry, LED mlhovky, širší stupačky, jiné blastry, jiné plexi, tankpad, lepší sedla, dorazy řízení

Recenze

Po endurech jsem pokukoval už dlouho a zároveň mě baví představa sednout na motorku a cestou necestou vyrazit "někam". Dlouho jsem měl z mašiny respekt, pořád jsem se učil (i když jsem na jiných motorkách měl už najeto docela dost), velice mě to bavilo, a baví do dneška. Pořád cítím, že mašina má na víc, než jsem schopen jet (a to určite nejezdím jako zelenáč), najel jsem na ni zatim cca 55tis a je fajn, že mi pořád není malá, že se pořád můžu zdokonalovat.
O jízdních vlastnostech baworů je všude psáno tolik, že nemá cenu popisovat, na to jsou kvalifikovanější. Za mě - umí skoro všechno, cestu, terén, cestování, sportování, relax, každodenní dojíždění... Na každou z těchto věcí najdeš jednotlivě lepší mašiny, ale v GSu jsem našel vyváženou směs všech těchhle schopností.
Zkoušel jsem na ni obout i ostré MX pneu a zajet si Mastodont Rallye. Schopnosti průjezdu blátem, prudké výjezdy i rychlé pasáže na polňačkách jsou z perspektivy velikosti a váhy téhle motorky fascinující, nicméně pořád je to primárně cestovní enduro. V momentě, kdy ji začnete tlačit do extrémnějších situací, trpí stroj i jezdec. Přišlo mi pak líto ničit relativně drahou motorku tam, kde je větší požitek z ostrého lehkého endura/MX a chlupaté gumy jsem zase sundal a zůstávám u oblasti pro kterou je GS určeno - cestování a toulání lepšími či horšími cestami.
Poruchy se mi vyhýbají, řeším běžnou údržbu a i když v ní nejsem nijak skvělý, Brambora funguje velmi dobře celých deset let, co ji mám.
Provedeny cca 4 svolávačky, naštěstí jen jako preventivní opatření, žádná z nich mě nikdy nepostihla jako závada.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist