Všechno, co se říká, je pravda Chtěl jsem cenduro a jedinej požadavek byl NE BMW
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: důvod neuveden
BMW R 1150 GS: důvod neuveden
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
První dojmy - První dojmy byly střízlivé, na adrenalin mám v garáži něco jinyho :-D A že je to velký a jedu si jako pááán :-DDD
Recenze
Věděl jsem, že chci něco opravdu na cestování, ale i na projížďky, když není zrovna ideál počasí, když tam nebude supr silnice, když bude ještě silnice studená, když budu chtít jet ve dvou, když budu chtít jet někam daleko, když ...
Máme už spolu asi 10tis a ani nevím jak. Docela to naskákalo od poloviny lonskýho roku.
Není to hezký, moc jako Design je funkční a pořád jde svým směrem už od 1100gs. Nezaměnitelný s ničím jiným, řekl bych. Problém s tím nemám a moto se mi líbí, ale kvůli vzhledu jsem to nekupoval.
Motor je jinej, ale to skoro vše na týhle motorce, a chvíli trvá, než mu člověk přijde na chuť a naučí se ho efektivně využívat. Jak je známo, má dost síly a je skoro jedno, jak moc naložená moto je.
Telelever dává řidiči velkou dávku důvěry a klidu. Naopak nedává zpětnou vazbu ...což vlastně zvyšuje tu důvěru a klid Nevíš, tak jsi v poho
Ta motorka je super v tom, že na ní není nic špatně, všechno jinak a vše, co by měla moto dávat v pocitech přímo, tak nedává vůbec, takže o ní není co psát Emoce v tomhle případě přicházejí z toho, co s ní prožijete - co uvidíte, co zažijete, kam dojedete. Ale něco jako cuore sportivo ani omylem.
A tohle jsem hledal. Za mě palec hore.
Tak nakonec jsem zrovna tohle asi nehledal a je prodaná. Konkrétně o 12 metrů do protější garáže, takže ji mám stále na očích ;)
Opět krásná, Ondro! Ty ses nějak rozjel s těma motorkama člověče! Měli bychom už dát minimálně to pumpa kafe! akorát já mám teď motorku v garáži v Mníšku pod Brdy
Presne. BMW nikdy, motorka pro blbce... A uz mam doma taky jednu