Pohodlný cesťák určený jak k pohodovým dálkovým přesunům tak pro běžné ježdění na zakroucených okreskách nebo v městském provozu.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Nejintenzivnější dojem byl z toho, jak je motorka ovladatelná a lehká v okamžiku, kdy se s ní rozjedete. Ta lehkost naprosto nekoresponduje s tím, jak hřmotně motorka vypadá na první pohled
Motorku bych doporučil pro - Motorka je určena pro vyzrálé jezdce, kteří nemusí být za každých okolností vždy a všude první, ale pro ty, kteří preferují spolehlivost, bezpečnou a pohodlnou jízdu a přivítají rovněž velký úložný prostor.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou instalovány kryty válců a prodloužení předního blatníku. Nic jiného v podstatě není potřeba. Motorka má vše v základu. jak vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, dvojici bočních kufrů BMW i horní kufr BMW.
Recenze
Po dvou sezonách naprostá spokojenost.
Motorka si nechá líbit jakýkoli náklad včetně spolujezdce aniž byste registrovali podstatné změny v jízdních vlastnostech.
Podvozek je elektronicky stavitelný a tak můžete zvolit nastavení podle toho zda jedete sólo, s kufry, nebo s kufry i spolujezdcem. V každém tomto nastavení pak můžete zvolit režim komfort, sport nebo normál.
Spotřeba i při plně naloženém stroji a jízdě v horském terénu nepřesáhne 5 lit/100 km.
Díky elektricky nastavitelnému plexi je možné nastavit polohu tak, aby ochrana byla co nejlepší s ohledem na výšku jezdce a jízdní styl.
S R 1200 RT nejsou problémem ani dlouhé dálniční přesuny ale překvapivě ani jízda v horských serpentinách.
Tak jsem se letošní léto s mým drahým R 1200 RT rozloučil. Najezdili jsme spolu cca 28 000km a prožili krásné chvíle. Bohužel cestovatelské ambice pro které je tato motorka primárně určena již takové nejsou, a tak přišla doba, kdy jsem se rozhodl s aktivním ježděním skončit. Každý kdo toto rozhodnutí udělal mi potvrdí, že abstinenční příznaky po prodeji motorky jsou značné, až trýznivé . Proto jsem dospěl k rozhodnutí, ještě nějakou dobu v jedné stopě vydržet, a to s něčím lehčím a méně náročnějším na manipulaci. Ale o tom až v profilu mé další motorky.
Nádhernej kousek a krásně udržovaná. Ať slouží a hodně šťastných kilometrů!
Jo jo, ten stav tachometru sedí. Ověřeno z databáze BMW. Já jsem druhý majitel a první majitel byl ročník 1942 (slovy devatenáct set čtyřicet dva
) Prý už na něj byla těžká tak si pořídil HD. Já jsem ročník 1952 a zatím na mě těžká není
pěkné, pěkné
R.v. 2008 a na tachometru 10tis...asi nějaká uloženka?
Jinak ta ESA je sice prima, ale trvanlivé to rozhodně není, vydrží tak 50K, pak se to musí buď vyměnit za něco pořadného, nebo aspoň zrepasovat.
To vše mohu jen potvrdit. Jen to plexi budu měnit, jinak je to jak povídáš "Motorka má vše v základu".
Ať slouží.