po dvou zimach ji říkam tranformers,první šly pryč puvodní vidle (netlumily) a po dalších dvou zimach přibyla i letma zadní kyvka
Výška jezdce: 166 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 600: po přečtení porovnavacího testu monster versus SV sem si myslel že se v redakci spletli a prohodily nazvy motorek,ale po dalším studovaní recenzí,sem zvolil SV a dobře sem udělal,ne tak s koupeným modelem,holt šikovně zakamuflovana totalka na předek......
První dojmy - oproti SRX to vubec netahlo dole,ale nahoře už zase jo,a oproti SRX to vubec nebrzdilo,co se taky da čekat od svařovanýho plovoucího dvoupístku,že?
Recenze
takže s SV po deseti letech spokojenost,je to takovej hodnej dvouvalec , a po předělaní k obrazu svému už i tlumí , brzdí a vypada tak trochu k světu. Nemá to seriovej podvozek a nejlíp se cítí v zatačkach,ale ve vyšších rychlostech kolem 140km/h se lehce vlní,je to dan za kratší kyvku . Spotřeba slušna necelejch 6 na sto, a servis jenom spotřebak, kromě výměny kliky (z gladiuse) v 85 000 dle tachometru,ale osobně bych řekl že to mělo namotano něco přes sto,už byly i kompresní tlaky pod limitem,tak sem ktomu dokoupil i písty s valcema z gladiuse (udajně najeto 19 000)
Parádní SVčko krásně se potvrzuje (vzhledem k nájezdu), jaké jsou tyhle motorky držáky :) doufám, že bude sloužit ještě hodně dlouho!