PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mouťas
Vloženo 16.8.2017
Aktualizováno 16.8.2017
Zobrazeno 632x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc hezká, zachovalá sportovní mašina ze série 1999-2003.

První dojmy - Po prvních pár kilometrech jízdy jsem zjistil, že sedím na motorce, se kterou bude opravdu veliká zábava. V rukách a nohách jsem cítil opravdu skvělou obratnost, manévrovatelnost, pružnost motoru a celkový sportovní charakter stroje. Nikdy jsem tolik nevnímal odpovědnost za svůj život tak hluboce jako při jízdě na R1! :D

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych určitě doporučil všem co chtějí zažít sportovní jízdu a mají na to rozum. Rozhodně se nejedná o motorku na učení.

Doplňky na motorce - Zatím je motorka až na led blinkry v čistě originálním stavu... V současné době mám však objednaný tlumič výfuku od Roberta Pokorného a do budoucna určitě plánuji nějaké menší zavazadlo, buďto batoh na sedadlo spolujezdce, nebo tankvak.

Recenze

Od 18ti let jsem po dobu pěti let až do letošního léta jezdil na Hondě CBF600N. To je moc skvělá motorka na získání základních zkušeností s tím jak se motorka na silnici chová, jak by se měl chovat jezdec a zkrátka co všechno obnáší ovládání stroje, který umí jet až 200km/h. Nicméně nastal čas přitvrdit...
Na mušce jsem měl dva typy motorek... silniční cestovní x silniční sportovní.
Po R1 jsem pokukoval vždy a jelikož k mé vizi pořídit si pořádnou silnici přišla opravdu pěkná nabídka, nějak jsem neváhal a do týdne od shlédnutí inzerátu jsem měl stroj doma.
K validnosti mých informací připomínám že měřím 188cm a vážím cca 115kg. Když člověk nasedne na R1 je mu okamžitě jasné, že se ocitá v sedle sportovního stroje. Na jízdu v permanentním předklonu si musím stále ještě zvykat, přeci jen na mojí předchozí motorce jsem seděl "jak v křesle u televize". Spousta lidí se mne ptala jak se na takovou motorku se svoují postavou mohu naskládat a musím říct že jsem s tím neměl sebemenší problém... Co se pohodlí týče, mám nyní jen dva problémy... po delší jízdě mne bolí předloktí a občas kolena. Rozhodně to není cestovní motorka a zatím si moc neumím představit, že bych na ní měl cestovat přes půl Evropy.
Kdybych měl zhodnotit jízdu po technické stránce, asi bych vyzdvihl hlavně plynulost motoru, opravdu krásně nastavený podvozek, moc příjemně přesné brzdy, pohodlí při rychlejší jízdě a vážně skvělou manévrovatelnost. Asi to bude hodně mou váhou a sílou, ale připadá mi že jezdím na strašně lehoučké motorce. Mám nebezpečně důvěryhodný pocit, že si na ní můžu dělat co chci a hranice neexistují. Nicméně se ve svých třiadvaceti letech opravdu nevydávám za nijak extra zkušeného motorkáře a i když se mi vážně nechce, přistupuji k R1 s velikým respektem a opatrností. Až na ní najezdím něco víc než pár set kilometrů, určitě se o své nově nabyté dojmy podělím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 16.08.17 v 10:08 10b.

TF88
TF88 napsal 16.08.17 v 09:57 10b.

Více komentářů



TOPlist