Nezáludná, praktická, pomerne pohodlná. Po prvom majitelovi, vyse 80 tisic km natocenych.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: Konrétna ponuka
První dojmy - Posed velmi dobry, Zatah motora citatelny. Original vyfuk je az nebezpecne tichy, predvcerom som si ho upravil, ale neviem ci som to trosku neprehnal :) Zakruty vybera bravurne, pekne sedi na ceste. Odpruzenie som ocakaval maksie, ale je obaval som sa zbytocne.
Motorku bych doporučil pro - Pre vysokeho jazdca, praktickeho a nad 35 rokov stareho.
Doplňky na motorce - Ma to tempomat, ktory som zatial ani raz nepouzil, zadny kufor a padaky.
Recenze
Vybral som si ho kvoli mojej vyske cca 190 cm. Bezne motorky su mi male a trpnu mi na nich ruky.. Rozpocet tiez obmedzeny jak hranice Andorry. Takze islo o pomer cena a uzitok. Voec to nebol vyber srdcom. Dokonca sa mi zo zaciatku Vstrom nepacil. Teraz sa mi celkom paci. 75 % vsetkych mojich motorkovych kilometrov je cesta do prace a domov. Preto potesi aj moja priemerka ktora mi zatial vychadza na 3,9. Obratnost v meste je dobra, okresky zvlada bravurne, dialnica ju nezabija, jazdim do 120, potom uz sa necitim komfortne. Teren zatial ziadny. Stit s deflektorom som si dal na najvyssiu moznu polohu, cize medzi kapotou a spodkom stiti je asi 5 cm fuga, ale vyhovuje mi to tak najviac. Zadna brzda je na moj vkus slaba, predna je tak na hrane, neni ani zla, ani super. Ubrzdi. Vaha motorky je v norme, nie je tazka. Akceleracia je vdaka kratkym prevodom v norme, ale clovek sa dost nakvaltuje. Jazdim vacsinou v spektre otacok 3000-5000 ako autobusar. Neboj sa, sem tam ju vyjebem na 11000, ale nemyslim, e jej to robi dobre. Spotreba oleja. Od vymeny mam cca 3000 km a zatial hladina neklasla ani o milimeter. Uvidime casom, som pripraveny, ze do stromu sa dolieva.
Přeju spoustu spokojených km bez nehody.
osvědčený kvalitní stroj pro vysoké lidi , užívej