PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200F (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník James000702
Vloženo 25.3.2016
Aktualizováno 25.3.2016
Zobrazeno 8 112x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VFR 1200 sportovně cestovní mašina s neuvěřitelnými možnostmi o kterých jsem se dozvěděl až teď.

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Profesionální přístup. Spolupracuji s tímto prodejcem už dlouho a všechny motorky jsem měl do něj a nikdy žádný problém.

První dojmy - Mašinu mám po tátovi, který už není mezi námi. Miloval motorky a moderní technologie a asi právě proto si po cestovní Hondě CBF 1000 koupil tenhle japonský klenot. Trochu jsem nechápal proč kupuje DCT verzi, ale nakonec jsem rád, že tak učinil.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je podle mě pro ty co mají rádi výkon, ale chtějí se také někam podívat ne se jen projet kolem komína a za hodinu ujet 200 km a bejt vyklepanej, že si musí dát dva dny oddych. (ps nic proti supersportům miluju je, vlatním ho, ale naše silnice na to fakt nejsou)

Doplňky na motorce - Vyšší plexi, kufry orig Honda, navigace Garmin

Recenze

K VFR 1200 jsem vzhlížel jako ke stroji z jiného světa (už jen ta cena nového modelu) byla indikátorem něčeho vyjímečného a právě, protože jde o Hondu tak vysoká cena nebude jen jakýmsi placebo efektem. A je to pravda. Pamatuji si jak když ji táta kupoval tak jsem mu říkal, že on i prodejce jsou pacienti. On, že mu to nabízí s DCT a táta, že to chce. Moje hlášky typu kupuješ si skůtr co jede 300 atd. táta přecházel a jen mi povídal, že to časem pochopím. Já si říkal, že to nehrozí, protože jezdím na GSX R - 1000 K7 a všechny představy o automatickém řazení ve mě vyvolávaly paniku a odpor.
Jenomže situace se změnila. Tátu si povolali nahoru k nejvyšímu a mě zůstalo kromě dalších věcí i VFR 1200 DCT. ( Ne že bych to předtím nezkoušel, ale nějak nebyl zájem to ani zkoušet.) Ok byl to zvláštní pocit moje první delší jízda na této mašině. Přišla mi strašně líná a těžká a bál jsem právě DCT. Když jsem zapnul řežim D tak motorka cvakla první rychlost a než jsem pootočil plynem tak pošlušně stála. Při otočení heftem se krásně plynule rozjela a za chvilku cvakla dvojka a při 60 km/ hod jsem už jel na 6tku. Vše funguje neskutečně dobře a rychle. Jen bych režimu D vytknul, že mi přijde motor podtočený mít tam o cca 500 - 1000 ot víc na každý stupeň byl by to luxus. Na režim S jako sport mašina letí jak zběsilá, ale zase si myslím ,že řadí málo když jedete 160 po dálnici tak tam má 4 a pak se teda uvolí jít až do 6tky. Pak je tam manuální řazení a to si myslím, že je nejlepší volba, ale jsou potřeba už zkušenosti a mít s Hondicí nebo odježděno.
Její pravá tvář a nejlepší vlastnosti vyniknou až při dlouhém cestování. Pokud jedete po dálnici tak do 150 km/h doslova nevíte že jedete. Mašina žehlí povrch už kvůli její váze sedí fakt skvěle (277kg). Spolujezdec má pohodné velké sedlo a může se navíc opřít o zadní kufr. Jako přislušenství mám orig. Honda kufry okolo 90 L všechny tři takže místa dost i ve dvou na víkendovou cestu.
Absolvoval jsem výlet do Rakouska na Grossglockner. Jeli jsme ve dvou a myslím, že si není na co stěžovat. Opravdu s DCT si užíváte jen jízdu navic se můžete plně soustředit na provoz krásy přírody a ražení nechat na stroji. Nemáte zničenou ruku od spojky což se mi stává na manuálním stroji dost často.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Věrušínek600
Věrušínek600 napsal 27.07.17 v 21:06 10b.

jelda-f
jelda-f napsal 09.04.16 v 10:28 10b.

Krásný, silný a pohodlný stroj

caymann
caymann napsal 02.04.16 v 00:31 10b.

Máš recht...

ElFidel
ElFidel napsal 02.04.16 v 00:01 10b.

Hezky napsané a nádhernej stroj

owenovic
owenovic napsal 01.04.16 v 15:32 10b.

Jasných 10 bodu pro Vfr. At slouzi a kolama porad na silnici

Více komentářů



TOPlist