PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 650 F (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sedli01
Vloženo 8.3.2016
Aktualizováno 29.12.2017
Zobrazeno 2 601x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moje nová černá kapotovaná milenka se sportovně-cestovní povahou a plnými tvary.

První dojmy - Ta váha je znát, ale po rozjezdu paráda. User friendly čtyřválec, se kterým se dá rozumně polykat kilometry s bočními kufry, nebo kapotovaná silniční motorka, která poskytne dost zábavy a výkonu.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co shání čtyřválec a jsou omezení skupinou A2, je možnost seškrcení.

Doplňky na motorce - Boční kufry Kappa, padací protektory, chrániče páček, zadní rolny na stojan, proužky na ráfky, kryt řetězu, cnc páčky, tankpad, tankvak

Recenze

Další krok.

Po čtyřech sezónách na PCX a téměř 70.000 km byl nejvyšší čas na změnu. Vybíral jsem dlouho a pečlivě - 4válec, vodník, vstřikování, kapotáž. GSX 650 F vyhrálo na všech frontách. U nás není moc kusů, hlavně naháčů je dost. Od listopadu dennodenní projíždění inzerce a pár prohlídek, ale nikdy to nebylo ono. Až se usmálo štěstí a Zuzka byla během chvíle doma. Jediná vada na kráse je chybějící padací protektor na pravé straně, snad jej seženu.

Na moto mám najeto přes tisíc km a s úsměvem. První investice byla omezení výkonu na 35 kW kvůli řidičskému oprávnění. Doraz na plyn. Nyní se moto dostane na maximální rychlost 180 km, je nutné ji více točit. Při klasickém cestovním tempu to nejde poznat a po městě se dá jet na šestku a moto se bez problému rozjede.

Na motorce mám již najeto téměř 4.000 km a nelituju koupi. Na vyšší váhu jsem si bez problému zvykl a s motorkou jsem se vcelku rychle adaptoval. Po nastavení podvozku a přední vidlice na moje účely spokojenost. Motorka se cítí nejlépe na silnicích 1.třídy, kde má člověk i ve vyšší rychlosti v dost velkém náklonu jistotu a motorka se ani nehne, ale zvládá i typické silničky 3.tříd. Výhoda je opravdu to, že průjezdem vesnicí je možno nechat zařazený 6. rychlostní stupeň a moto se krásně sesbírá.

I se seškrceným motorem díky dorazu na plynu se dá jet dosti svižně a užívat si serpentýny, ale motorka přišla o koule. Kvituji s povděkem ukazatel zařazené rychlosti, hodiny a 19-litrovou nádrž. Ukládám každé tankování na spritmonitor a průměrná spotřeba je 5L / 100 Km.

Edit : Seškrcení je provedeno kovovým dorazem u šneku náhonu plynu, přístup k němu je po demontáži nádrže. Stačí vyhnout plíšek a je to. Lehce se vrátí zpět. Plomba bez porušení zůstane a nic se nemusí demontovat. Motorka má konečně zase koule.

Ani po dvou hodinách v sedle nebolí zadek a ochrana před větrem parádní, nemám potřebu zalehávat ani při rychlosti 120 km/h.

Nasazeny nové prodlužovací a zalamovací cnc páčky, dále tankvak na cestování. Koupena nová zadní pneu Pirelli Batlax a objednány nové komplet brzdové destičky a do zásoby motorový olej Motul 5100 10W40 i s olejovým filtrem. Doplňky a servis budu uvádět v deníku.

Edit konec sezóny 2016 : Spokojenost, spokojenost :) Vše v deníku, moto uložena po servisu ke spánku s 54 700 km a průměrnou spotřebou 4,85/100 Km :)





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fantom40
Fantom40 napsal 28.12.16 v 13:19 9b.

Hezké to čtení. Mám tenhle kousek od roku 2011, ale takovou spotřebu se mi nikdy nepodařilo ukočírovat. Takhle 5,3 až 5,7 l/na 100km to jo. A to i po velmi rychlém tempu. Ale jinak dobrá volba z PCX 125 na GSX 650F Krátkou zimu 2016. Hoj

Lukša-Motobiker
Lukša-Motobiker napsal 08.03.16 v 21:22 10b.

Prďácké stroj

Více komentářů



TOPlist