Když jsem jí uviděl v inzerátu,bylo rozhodnuto!První setkání naživo bylo ještě intenzivnější.
První dojmy - Po sundání motorky ze stojánku byla cítit vyšší váha oproti mé předešlé Kawasaki ER-6n.Nastartování a první svezení bylo jedno velké překvapení. Z motorky byla cítit bytelnost a kultivovanost.
Doplňky na motorce - Na moto jsou instalované boční kufry Kappa,laďák Beowulf,originální nosič+topcase Suzuki 46l,deflektor,proužky na ráfky,dokoupen centrální stojan,nově pošité sedlo.
Recenze
Při výběru motorky jsem měl jasno.Chtěl jsem kapotovanou mašinu vhodnou na cestování,na kterou po instalaci bočních kufrů bude pořád pěkný pohled a myslím,že je.Výkon nebyl rozhodující,spíš jsem chtěl po dvouválci vyzkoušet čtyřvál a první dojmy jsou více než pozitivní.
Podvozkově je Suza naladěna více do cestovna,krásně filtruje nerovnosti a výmoly,ale dá se jet i svižně.Hmotnost stroje po rozjetí není cítit a výkon je dostačující i při jízdě ve dvou s plnými kufry.
Líbí se mi,jak motor dokáže jet na 6.stupeň po městě bez cukání a pak se krásně rozjede,chválím ukazatel zařazeného stupně,bez kterého bych měl problém poznat,co mám zařazeno.
Brzdy jsou s ABS,spotřeba kolem 5l i při plném obsazení,což jsem mile překvapen vzhledem k váze a otáčkám motoru.
S výběrem jsem více než spokojen,parádní mašina na cestování i svižnější projížďky.
Mám s ní za sebou první sezónu a dělá mi jenom radost a já jí též
MOC PĚKNÝ KOUSEK A TO SEDO MMMM TO JSI NĚKDE OKOUKAL?
AŤ TI SLOUŽÍ BEZ POTÍŽÍ HODNĚ DLOUHO.
Moc pěkná suza, přeji hodně nalítaných km bez nehod a dlouhou sezonu
Moc pěkná.. Hodně pohodových km!
jj pĕkné. I zaslepení po zadních smĕrovkách. Jen to uchycení zadních blinkrů fa GIVI moc dobře nevyřešila. Ale aspoň je možnost dalšího vylepšování.
Vypadá hezky, i s těmi kufry .