S upraveným podvozkem je to vcelku hodně vysoká koza. Po přesednutí z KTM 950 SuperEnduro je výkonově slabší, ale neni to zas tak hrozný...;)
První dojmy - Nejvyší motorka na který jsem kdy seděl. Mám to opravdu tak akorát a to měřím 194cm. Nemá takový výkon jako SERko, ale s o zub menší malou rozetou za ruce tahá taky pěkně. Nakonec na co nějaký extra velký výkon do terénu...
Motorku bych doporučil pro - V takovéto úpravě pro někoho vysokého s offroadovými, či rallye ambicemi...;)
Doplňky na motorce - Je toho opravdu hodně.
Recenze
Motorka je od základu předělaná, takže se sériovkou to nemá nic moc společného. Velká přídavná nádrž, kokpit s xenonama, ráfky excel, zadní tlumiš Ohlins, výfuk Remus a spousta dalších úprav. Motor šlape parádně a výkon do terénu, ale i na jízdu po silnici dostačující. Podvozek s předníma progresama a zadním Ohlinsem funguje taky pěkně. S plnýma nádržema, tedy 26L benzínu a se s spotřebou 4-4,5l/100km dá ujet nějakých 500-600km, což je slušný.
10 za umělecký fotky z brodu
Motorku BMW G 650 Xchallenge mám od Března 2017 a k dnešnímu dni osobně najeto 8000 km, prdel samozřejmě mě bolí, ale to svezení stojí za to.
to teda :)
No jo...utrhnul ventilek při rallye, ale na pěkným místě ne? :D