Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Vysoká - to, co jsem z Viraga dřív přes svodidla neviděl, mám před sebou jak na talíři.
Konstrukce podvozku - splňuje přesně to co jsem od velkýho cestovního endura chtěl - pohodlí (už se nemusím bát každý díry v zatáčce, kanálů, přejezdů, retardérů, nebo nekvalitních cest v pohraničních oblastech) a co mne velice příjemně překvapilo je ochota motorky pokládat se do zatáček v jakýkoli rychlosti - je to až nebezpečně jednoduchý a snadný.
Poměrně slušná ochrana před vetrem, příjemně plynulý nástup výkonu, slušný brzdy, přesný řazení a velkým překvápkem je i spotřeba - při kombinaci kochačky, města, cestovní rychlosti i "praseckýho" provětrávání laufů ve dvou lidech a kopcovitým terénu jsem se nedostal nad 6 litrů, což je velice pěkný
Vysoká a těžká pro manipulaci na místě a při zastavování v terénu se spolujezdcem za zadkem - kdo je zvyklej z nižší motorky (jako já) položit nohy na zem dřív než se zastaví tak dostává výchovný rejpance do lýtek od zadních stupaček. I přes podobný kila jako má Virago je těžší ho dostat na centrální stojan.
Přepínání dálkových světel bych osobně dal na místo spouštění varovných blinkrů.
Jsem zvyklý na kardan, takže řetěz je pro mne starost navíc.
Moje úpravy |
Vyhřívané hefty, vyšší plexi - jinak je na pohodlné cestování již dostatečně vybavena od předchozího majitele a nejsem příznivcem ověšování motorek zbytečnýma parádičkama |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.9 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |