Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Hezký design, spolehlivost, ovladatelnost...
Slabé stránky
Je to naháč, takže dost hustě fouká na jezdce (spolujezdec se za něj už schová :D)...
Moje úpravy |
Plexi štítek (MRA) |
---|
Cestování
Ochrana spolujezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 300 km |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Jednoduchý páteřový, hliníková slitina. |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Olej: Motul 4T 5100 10W40 Olejový filtr: Hiflofiltro nebo K&N typ 204 (C - chrom) Údržba řetězové sady: Motul Chain Lube Road Plus nebo Motorex Chain Lube Road, Motul Chain Clean, kartáč pro čištění řetězu Obutí: Dunlop Roadsmart a Roadsmart II Baterie: Exide (gelová - baterie je pod sedlem mírně nakloněna) |
---|
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Zkušenosti se servisem | Servis již od koupě v roce 2013 probíhá prakticky pouze v rámci běžné údržby - provozní záležitosti kolem stroje: zhruba po 500-1000 km čištění a mazání řetězu, jednou za sezonu výměna oleje a olejového filtru a jednou za dvě či tři sezony kontrola kvality brzdové kapaliny. Nejdéle po 5 letech obměna pneumatik. Jediný problém se objevil při snižování výkonu a poté i při demnotáži škrtící sady na vstřicích. Není nejsnadnější dostat se na motor kvůli provedení rámu a zbytek technik označil za hodinářskou práci. Sám se v tom pod nádrží nevrtám. |