Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přiměřená stáří a stavu |
Silné stránky
podvozek
motor
přední brzda
zvuk
charakter litrového desmodromického dvouválce s kořeny v superbike
Slabé stránky
tuhá spojka - ale zvykl jsem si
nepřesný ukazatel stavu paliva - rezerva svítí po 200 km a po ujetí 250 km do nádrže nedostanu víc jak 15 litrů
Moje úpravy |
žádné kromě nových páček |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový - Ducati |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Na jaře mně čeká velký servis - zatím bez zkušeností TSS v České - doporučuji, vše je jak má být |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 350 |
Obecné
Moje závady | Díky ekopitomcům a jejich lihobenzínu přes zimu 2015/2016 zrezivěla nádrž - plná až po hrdlo. Opraveno "vylitím" plastem. |
---|