Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 0 |
silný je na pinckovi hlavně 1.převodový stupeň,ten dokáže vyjet to,co málokterý stroj této kubatury. taky oceňuji jeho výdrž,co se týče nosnosti,já sám vážím přes 100kg,a vezl jsem několikrát spolujezdce,který váží přinejmenším stejně a pincek si to pěkně dával,na rok 76 skvělé. a taky jedna z nejsilnějších stránek tohoto stroje,snad každý se za ním otočí!
tak hlavně nejsem spokojený se způsobem zpřevodování,jednička skvělá na rozjezd a do prudkých kopců,ale když už nestíhá,málokdy se v kopci chytne dvojka,natož trojka,chtělo by to zkrátit a dát tam aspon 4.kvalt.
Moje úpravy |
co se týče úprav,jsou hlavně sériové,takže G.O. včetně lakování.takový tuning jsou tak maximálně nálepky |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.5 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Obecné
Moje závady | no kromě takových těch běžných kravinek jako povolené šroubky,spadlý řetěz,špatný kontakt u cívky na světla.... urval se mi jednou takový ten jakoby korek nebo co to je,co leží na kladívku v zapalování,takže celé nové... pak se mi komplet vyzula zadní guma,ale ta byla hafo stará a málo nahuštěná asi. a jinak tak asi všechno co by stálo za řeč. jinak tímto dnem mám najeto na 900km |
---|