Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 270 000 Kč (v r. 2010) |
Silné stránky
motor boxer
Slabé stránky
Nejede tak dobře od spodu, jak starý dobrý GS z devadesátých let, ale zase je komfortnější.
Moje úpravy |
tlumiče Öhlins TTX |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Dělám sám už přes 200 tis. km. Jednoduchost běžný údržby je bezkonkurenční. |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Brodivost |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 600 |
Sport
Použité pneumatiky | Metzeler Tourance Exp Anakee 2 Continental TKC80 Dunlop Mitas E 10, 07+ Metzeler Karoo 3 Haidenau K60 Scout Continental Trail attack 2 |
---|---|
Použité destičky | TRW |
Úpravy podvozku | tlumiče Öhlins TTX |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Svíčky NGK filtry Hiflo oleje Castrol, Divinol, Motorex... |
---|---|
Moje závady | Něco už se našlo za těch 350 000 km, ale nikdy jsem nikde nezůstal viset. Všechno má svoje příznaky předem. Stačí nebýt ignorant a starat se. |