Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Přiměřená |
Hodí se na výlety do Alp, cestování není utrpení a na místě snese i ostrou jízdu. Pohodlné sedlo, dostatek místa, netlačí na nádrž, výborná kapotáž a tahavý motor s příjemným zvukem. Relativně nízká hmotnost, výborně sedící podvozek a dobré brzdy. Kompletní přístrojovka, podrobný byť trochu pesimistický palivoměr a digitální hodiny, ty si kontrolujte, občas potřebují seřídit. Velká 21L nádrž. Opravdu fungující kapotáž. Nápis Ducati na nádrži.
Boční stojánek vyžaduje zvyk! Pod 4000 otáček pod plynem se občas zakuckává než zabere, na otáčky pod 3000 rovnou zapomeňte. Ceny dílů nejsou zas tak strašlivou položkou jak se říká, ale některé operace vyžadují profi vybavení a není zcela domyšlen přístup k některým prvkúm. Sériová spojka je tuhá a zabírá prudce, do města ST nedoporučím. Téměř vždy přítomné vibrace jsou prima na 200-300km, ale po 600km je začnete pomalu nenávidět. Malý rejd.
Moje úpravy |
Vyveden konektor pro nabíjení a elektrickou zásuvku 12V pro napájení příslušenství. Obul jsem na stroj nové Pirelky a na prdel hodil schválených 170 místo 180 co tam bylo, změna jenom pozitivní. Nová ochranná nálepka na nádrži reflektující místa které se mohou podřít a ne pouze efekt. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | Neměřitelná |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový ocelový prostorový. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250 - 350km |
Obecné
Moje závady | Opravoval jsem volnoběžku spouštěče, pružinka už byla vytahaná a i roztržená. Původní stará baterka, je tam klasická a ještě blbý rozměr, potřebuje i v zimě údržbu, ta koupená v motorce zimu 2009/2010 nepřežila. Řetěz doufám není původní, ale dnes, 1.6.2011, už je vytahaný víc než dost (překvapuje mne proto stav ozubených kol, hlavně zadní je jako nové). 8.9. nová řetězovka a zavařené výfuky. Jejda, hned se snadněji ovládá, motor má dole více síly a nezdechá to tak snadno. |
---|