Moje úpravy
|
Padák,nosiče kufrů,brašen,opěrka,vše od firmy Hepco-Becker,originál přepákování Falcon,plexi,přídavná dálková světla na padácích s kšilty,hlavní světlomet rovněž s kšiltem,na držácích blinkrů přídavné bodovky pro denní svícení,chromové kryty + kšilty všech blinkrů,chromový kryt zadního světla,chromový rámeček SPZ,zadní červené přídavné bodovky brzdového světla,plotny na nohy pro spolujezdce,chromový kryt víčka brzdové kapaliny,pancéřová brzdová hadice,hadice i bowdeny vedeny v chromových návlecích,děláno samo domo(vyleštěné přední vidle,teploměr oleje,chromovaný kryt kardanu,kožená přední zástěrka,kožený pás na nádrži s kapsou s 12V zásuvkou,hodinami a vstupem do zesilovače(7x5 cm),umístěného pod sedlem v krabičce na nářadí spolu s chladičem a alarmem(hud.výkon 2x50W s minimálním odběrem-děláno na zakázku)),3 pásmové repro Pionner v koženém válci,otřesový alarm s imobilizérem a dálkovým startem,otevřené origo výfuky,panter na předním blatníku a další drobnosti.Možná se to někomu bude zdát přeplácané,ale je to podle mých představ.2010-vyměněná origo řídítka za vysoké na zakázku od Iron Moto(byla to ale práce vše prodloužit)-o mnoho lepší ovladatelnost + nová chopper zrcátka a vlajka se znakem naší dědiny(obce).2011-komplet nové kožené brašny a válec s vestavěnými repro rovněž Pioneer.Na řídítka instalovány aktívní repro Kuryakyn (super vzhled a kvalita)-za jízdy super poslech.Jízdní vlastnosti a spolehlivost po ujetých zatím celkem 20000 Km(2007-2011)jsou výborné.Přidávám další fota,zatím po posledních úpravách podzim 2011.
|