PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 1000 (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Touringrider
Vloženo 7.2.2008
Aktualizováno 6.9.2019
Zobrazeno 13 435x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 12 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

fenomenalni vykon na svou dobu
stabilita ve vysoke rychlosti rovne a v tahlych zatackach
charizma 30 let stare motorky

Slabé stránky

kritizovat slaby podvozek a jine dobove vlastnosti, ktere se z dnesniho pohledu mohou zdat jako chyby by bylo mimo misu, porovnejme si to s Jawou.

Ale v cem nevynika jsou napriklad kratky utazeny zatacky - dlouhy rozvor
vysoka hmotnost (poplatna dobe)

Moje úpravy

lak zpet do puvodnich barev
sportovni kola PVM z doboveho prislusenstvi
nove predni kotouce (vyroba na miru)
4-1 design podle EAGLE Mach 7 (vyroba na miru)
nove pancirove hadice
komplet pretesneni
a oprava nebo repase prakticky vseho krom motoru a prevodovky

Motor

Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0
Spotřeba oleje l/1000km podle stylu jízdy
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Dojezd na nádrž 150-300

Obecné

Moje závady vypadnuty nahon tachometru
praskly nahod tachometru
praskly druhy nahod tachometru
poskozene lozisko na klice - treti valec - ostatni loziska OK
vodni pumpa

plus neureko minizavad po rekonstrukci, proste nez se po remontazi vychytaly mouchy

Podvozek

Typ rámu ocelový prostorový

Zázemí

Zkušenosti se servisem GPZ 1000RX je klasicky japonsky 4valec, jednoduchy motor pro sikovneho mechanika s dobrym pristupem. I kdyz spoustu veci japonci dnes resi jeste jednoduseji, coz prodrazuje servis zvysenou casovou narocnosti, kdy si nektere dily, ktere po 30 letech uzraly na repas vyzadaji rozhodit pulku motoru


TOPlist