Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 100.000 + moc :o) |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Hlavně hodně karbonu to je základ hezké motorky :o) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový ocelový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 150 |
Sport
Použité destičky | SBS |
---|---|
Úpravy motoru | Karburátor s mechanickým šoupatkem a akcel. pumpou Mikuni TM40, racing vačka KTM MSP1, titanový set podložek+ tvrdší ventilové pružiny, svody ABP, koncovka Akrapovič, filtr DNA |
Úpravy podvozku | změna přepákování centrální pružici jednotky (zadek snížen o cca 3cm) pro lepší stabilitu ve vyšších rychlostech, a kola komplet závodní ráfky Excel a stredy Talon zadek je místo 4,25 rovných 5, předek standard 3,5 |
Úpravy brzd. systému | původní dvoupíst nahrazen kovaným čtyřpístem Brembo P4, plovoucí kotouč Braking 320mm, radiální pumpa průměr 16 mm z R1 |
Použité pneumatiky | Dunlop Mutant |
Obecné
Moje závady | ...stále něco odpadává, praská nebo teče nicmene kačenu bych nedal ja jsem v dílně rád :o) |
---|