Doplňková motorka na vyblbnutí na silnicích i polňačkách.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První dojem byl jednoznačně: TVL!!! Kraťoučký kvalty, zátah, dunění a vibrace jednohrnku.
Motorku bych doporučil pro - Těžko říct. Možná pro mladého kluka na blbnutí, jakož i pro taťku, co si chce odpočinout od seriozní motorky. Každému, kdo se nebojí, že nedosáhne na zem.
Doplňky na motorce - Výfuk Leo Vince, radiální pumpa Brembo. Tipuju, že nebyla v originále, protože zrcátko je dobastlené všelijak k tomu. Nicméně brzdí to i s tím jedním kotoučem jak kráva.
Recenze
Motorku jsem si vybral jako náhradu za čtyřkolku, která mi nijak k srdci nepřirostla a chtěl jsem něco lehkého, co zvládne i jízdu po polňačce, abych mohl synátory doprovázet na čtyřkolkách. S podobnými stroji zkušeností nemaje, tápal jsem mezi PIT, DIRT bikem a něčím, nevím čím na značkách. Díval jsem se na Yamahu XT, Hondu FMX, Kawu 250KLX a nevim co ještě. LC4 mi poradil kolega a nějak se mi zalíbila. Bybral jhsem na si tady na bazaru a koupil. První cesta Humpolec - Brno a co kilák, to lepší pocit. Uvidíš zatáčku, a než si pomyslíš z... a ono už to zatáčí. Sedlo není taková trestná lavice jak vypadá a těch 130 km se dá ujet bez větší újmy na zdraví. Nevím, k čemu ji měl majitel přede mnou, ale já žádné skoky neplánuju, tak si asi ještě změkčím vidle. Kapitola sama o sobě jsou vibrace a projev motoru vůbec. Koupil jsem to s Leošem Vinckem a kolega přede mnou byl asi hluchý, čili na sledování otáček vyndal dB killer. Tohle startovat ráno před barákem, tak mě někdo pobodá během týdne. Čili kiler zpátky a i tak je slyšet celkem hezky. Motor vibruje, ale při troše cviku se dá držet v točkách, kdy se to dá vydržet. Jejich pět kvaltů tam nasypete na 200 metrech a je to opravdu slušný zátah. Rychlost přepravy bych viděl tak do 110, mex 120 km/hod. Vylákal jsem to bez problémů a celkem rychle i na 155, ale tam už je znát, že se necítí úplně dobře. Klasika KTM je olej. Motorku jsem koupil nalitou po horní rysku a tak si to odplivuje "přebytečný" olej. Věc známá i z jiných modelů. Luxusně vypadají a chodí přední šavle, které na tom prckovi působí, jako by to někdo udělal ze zbytku potrubí z Nordstremu 2. Karbec stroje je mi záhadou. Má to schované pod plasty tlačítka na sytič a "chudič", ale startuje na drc bez sytiče studená a s trošičkou plynu a zahřátá. Chudetka moje má elektriku trochu nepadenou kutiulem, ale to se spraví. Jinak po těch pár dnech už mě nic moc nenapadá, takže pokračování příště. :)
Taky po ní pokukuju, podle tvého popisu je to přesně co hledám