renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM LC4 640 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KTMMANHK
Vloženo 21.10.2009
Aktualizováno 21.10.2009
Zobrazeno 7 353x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka pro lidi kteří jsou Hard. Je to univerzalní stroj jak do terénu i na projížďku po silnici ale vyžaduje kus chlapa. Spíš pro zkušené jezdce jak do terénu tak na silnici vyžaduje abys něco s ní dělal - není to gauč ale sportovní motorka. Ready

Recenze

kupoval jsem ji novou u trojana a oproti předcházejícímu stroji (kawasaki KLR 250R) to byla velká změna



co si vybavuji:

vysoké sedlo - ale je to enduro tak si nestěžuj (holt já mám krátké nohy)

vibrace - první věc která je cejtit a vidět po nastartování motoru

tvrdý chod jednoválcového motoru (cukání řetězu při nízkých otáčkách)

podvozek pružení, tlumení ovladatelnost volnost náklonu - paráda

ale časem zjistíš že je málo citlivá přední vidlice na drobné nerovnosti,

motor na jednobuch 620 cm má koní dostatek (na okeskách do rychlosti 120 km/h bohate stíháš zmrzlináře)

převodovka - pro chlapy chce to sílu, neutál najdeš i v bagánech, ale občas tam dáš falešnej neutrál (vždy ale je to chyba pilota)

při dlouhej transportech bys časem uvítal 6 kvalt

sklon k vlnění řídítek při vysokých rychlostech (dle pneumatik nad 140 km/h)- je to čistě srdcařinakam až pujdeš, neboťjede až 170 km/h (dle tachometru)

spotřeba - kdo ji na takové motorce řeší - vycházela tak 4,5 - 6,5 l/100 km

na dlouhý štreky malá nádrž (je tady ale možnost ji zvětšit)

v terénu je sice znát její váha (croska to fak není) ale projede taky všude - je to v rukách

bohaté a kvalitní nářadí (včetně otvíráku piva) že opravíš téměř všechno i na cestě

slabší přední světlomet

chyběl mi otáčkoměr (ale jen na silnici)

bytelný nosič



závady: praskající žárovky zadního světla - vyřešeno diodami

uklepaná originál zrcátka - nahrazeno zrcátky od Velorexu

proklepaný kabel od CDI - po zimní údržbě jsem ho špatně připáskoval



úpravy: blastry řidítek

orginál hlinikový šuspech pod motor

palubní počítač - z velocidedu (hlavně kvuli hodinám)

pohotovostní stojánek

pneumatiky Conti TKC 80 - spokojenost se životností i gripem



najel jsem s ní přes 25 000 km, jak malé výletydo lesa, takjízda do práce, projížďka s manželkou ale i dlouhé štreky (i více jak 500 km/den)



stále se mi po ni stýská...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mr.Klon
Mr.Klon napsal 22.10.09 v 00:15

Pěkná. LC4 je prostě stroj. Nebejt vibrací a chybějící šestky je to pro mně ideál. Když se nasadí velká nádrž a cestovní sedlo dá se jet kamkoli. Pokud to teda pilot vydrží

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 21.10.09 v 21:54

Pěknej stroj a pěkně napsaný. Tak šup šup do dalšího stroje krajane

Více komentářů



TOPlist