Motorka pro lidi kteří jsou Hard. Je to univerzalní stroj jak do terénu i na projížďku po silnici ale vyžaduje kus chlapa. Spíš pro zkušené jezdce jak do terénu tak na silnici vyžaduje abys něco s ní dělal - není to gauč ale sportovní motorka. Ready
Recenze
kupoval jsem ji novou u trojana a oproti předcházejícímu stroji (kawasaki KLR 250R) to byla velká změna
co si vybavuji:
vysoké sedlo - ale je to enduro tak si nestěžuj (holt já mám krátké nohy)
vibrace - první věc která je cejtit a vidět po nastartování motoru
tvrdý chod jednoválcového motoru (cukání řetězu při nízkých otáčkách)
podvozek pružení, tlumení ovladatelnost volnost náklonu - paráda
ale časem zjistíš že je málo citlivá přední vidlice na drobné nerovnosti,
motor na jednobuch 620 cm má koní dostatek (na okeskách do rychlosti 120 km/h bohate stíháš zmrzlináře)
převodovka - pro chlapy chce to sílu, neutál najdeš i v bagánech, ale občas tam dáš falešnej neutrál (vždy ale je to chyba pilota)
při dlouhej transportech bys časem uvítal 6 kvalt
sklon k vlnění řídítek při vysokých rychlostech (dle pneumatik nad 140 km/h)- je to čistě srdcařinakam až pujdeš, neboťjede až 170 km/h (dle tachometru)
spotřeba - kdo ji na takové motorce řeší - vycházela tak 4,5 - 6,5 l/100 km
na dlouhý štreky malá nádrž (je tady ale možnost ji zvětšit)
v terénu je sice znát její váha (croska to fak není) ale projede taky všude - je to v rukách
bohaté a kvalitní nářadí (včetně otvíráku piva) že opravíš téměř všechno i na cestě
slabší přední světlomet
chyběl mi otáčkoměr (ale jen na silnici)
bytelný nosič
závady: praskající žárovky zadního světla - vyřešeno diodami
uklepaná originál zrcátka - nahrazeno zrcátky od Velorexu
proklepaný kabel od CDI - po zimní údržbě jsem ho špatně připáskoval
úpravy: blastry řidítek
orginál hlinikový šuspech pod motor
palubní počítač - z velocidedu (hlavně kvuli hodinám)
pohotovostní stojánek
pneumatiky Conti TKC 80 - spokojenost se životností i gripem
najel jsem s ní přes 25 000 km, jak malé výletydo lesa, takjízda do práce, projížďka s manželkou ale i dlouhé štreky (i více jak 500 km/den)
stále se mi po ni stýská...
Pěkná. LC4 je prostě stroj. Nebejt vibrací a chybějící šestky je to pro mně ideál. Když se nasadí velká nádrž a cestovní sedlo dá se jet kamkoli. Pokud to teda pilot vydrží
Pěknej stroj a pěkně napsaný. Tak šup šup do dalšího stroje krajane