Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 170000 |
Dobře drží stopu, motor má slušný zátah oproti 1 válci veká změna.
Je to skládačka italských, polských, českých a čínských dílů, motor je z Taiwanu.
Nejvíce mě naštvaly lživé testy a recenze. Pod sedadlo se rozhodně nevejdou 2 integrálky (možná dětské) a kde vzali objem kufru větší než u burgmana, kterého jsem měl, to opravdu nechápu. Také "ruční" brzda spojená se stojánkem je naprosto nepraktická, jelikož vždycky chcípne motor. Design není moc šťastný, jelikož zhoršuje užitnou hodnotu. Takže s bočními kufry se vůbec nepočítá (BMW je ani nevyrábí) a drobnosti padají ze schránek ven (špatný sklon) o lagricovém zavírání ani nemluvě.
Moje úpravy |
Kamerový systém |
---|
Obecné
Moje závady | Čelní sklo často padá do chyby a musí se aktivovat přes diagnostiku. Vyšisované černé plasty. Ložisko zadního kola + gufera odešlo v 25 000 km (made in PL...) oprava 8 tis kč Špatně nastavený variátor válečky bylo nutné vyměnit za 28gr aby to vůbec jelo. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej leju API SN + ekolube speed Olejový filtr musí být nízky (85mm) jinak čouhá ven. Svíčky iridium Pneumatiky Metzeler Feelfree - ale nějak divně se sjíždí. Příště dám Pirelli Angel |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Variátor | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Vibrace | |
Průběh výkonu |
Cestování
Dojezd na nádrž | 300 |
---|---|
Světla | |
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Typ rámu | trubkový |
---|---|
Možnost nastavení |