PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1971)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Josef-1
Vloženo 9.12.2012
Aktualizováno 5.4.2014
Zobrazeno 1 681x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Deník motorky
Nalezeno 37 záznamů

  • Držák hlavy motoru

    Okolnosti, tedy strašní vibrace mě přinutili udělat držák hlavy válce, je to kus pásoviny kterou jsem zpevnil překroucením, teď dostal novej kabát a příště ho namontuji. (y)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.06.2013
    Uskutečněno: 16.06.2013
  • Skládání motorky 1. část

    Jako první věc jsem namontoval kryt pod motor, následně motor, vidle ( s kterejma sem si trošku pohrál :-D ), potom přišlo na řadu přdní kolo, přepákování, vidlice, tlumič zadní atd... Na motor jsem sal zapalko (není na

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.06.2013
    Uskutečněno: 16.06.2013
  • Dolakování rámu + rozety

    Na rám padly 2 vrstvy vrchní modré barvy, jsem s tím spokojen není to na 100 % nejsem lakýrník... ;-) Rozetu jsem vzal stříbřenkou, respektive stříbrnou barvou s částicema hliníku odolná do teploty 750 °C

    Typ: Údržba
    Vloženo: 16.06.2013
    Uskutečněno: 14.06.2013
  • Lakování kastlíku na baterii

    Kastlík jsem vyrobil sám :-D a taky to tak vypadá... :-D ale na baterku stačí ;-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.06.2013
    Uskutečněno: 09.06.2013
  • Broušení + rám v základu

    Rám jsem obrosil, nějakou barvu jsem i opálil a nastříkal základovkou, nakonec rám zůstane modrý a plasty s nádrží červený :-D ;-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.06.2013
    Uskutečněno: 09.06.2013
  • Natírání výfuku

    Vejfuk jsem natřel alkytonem na kamna, mám to vyzkoušený a vypadá to celkem dobře :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.06.2013
    Uskutečněno: 08.06.2013
  • Rozebrání motorky

    Do rozebrání jsem se dal z prostýho důvodu a to protože potřebuju nalakovat rám a udělat GO na motoru :-) Motor je již připraven, rám je v základu už jen vrchní lak a je vše hotovo !!! Snad... :-D

    Typ: Údržba
    Vloženo: 11.06.2013
    Uskutečněno: 08.06.2013
  • GO motoru

    Nakonec jsem udělal to co jsem ze začátku nechtěl, nesnášim když je něco jen "napůl" :-) Slícoval jsem kanálky a trošku to tam dole vyleštil :-DD

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.06.2013
    Uskutečněno: 01.06.2013
  • Skoro hotovo!!! :-)

    Zavařen výfuk, dovařeny držáky, vyrobeny napínáky na řetěz, vymyšleno sání od karburace do filtrboxu (ještě není doděláno), namontovaný nový poloautomat + zapalování, přední maska, vyrobe kryt pod motor, koncovka výfuku,

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.05.2013
    Uskutečněno: 17.05.2013
  • Nová rozeta dokončena.

    Konečně jsem dodělal rozetu, namontoval jsem ji a perfektní. Má 65 zubů tak snad to bude lítat :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 03.03.2013
    Uskutečněno: 03.03.2013
  • Typ: Koupě
    Vloženo: 28.02.2013
    Uskutečněno: 28.02.2013
  • Výroba těsnění spojkové tyčky.

    Nechal jsem se inspirovat na internetu, nelíbilo se mi jak přes origo teče pořád olej a vše je zamaštěné. Koupil jsem "O" kroužky o vnitřím průměru 4 mm, vruty průměru 2 mm a doma jsem našel filc z kterého jsem vysekal k

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.02.2013
    Uskutečněno: 28.02.2013
  • Přední brzda část 2

    Namontovanou brzdu jsem do deníku již vložil ale samotné skládání zatím né. Tady to je. Šrouby co jsem předtím utrh jsem odfrézoval a vyřezal závit M10 a nahradil je tedy šrouby M10 s válcovou hlavou pro imbus, které jse

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.02.2013
    Uskutečněno: 28.02.2013
  • Montáž brzdy + ovzdušnění

    Už to konečně brzdí :-) zatím teda jen vepředu ale to se snad brzo změní

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.02.2013
    Uskutečněno: 24.02.2013
    Komentářů: 2x
  • Úprava masky

    Blinkry nebudou a tak jsem uřezal na origo masce ty "UŠI" bylo to hrozný.

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 10.02.2013
  • Rozeta 1. část

    Poltotovar na rozetu už mám připravený, už jen udělat zuby (y) Je to materiál 14 220, měřila se tvrdost a je to tvrdší než origo (nebudu nechávat dělat tepelné zpracování), přední kolečko nechám tak jak je, zdá se být

    Typ: Oprava
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 10.02.2013
  • Údržba poloautomatu

    Poloautomat se mi válel na ponku asi měsíc, nedalo mi to a musel jsem ho vyčistit, pak koukám že kulička co zapadá do té kulisy je nejaká "válečkovitá" :-D a příliš velká, tak jsem vyndal ze zásob uplně nový poloautoma

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 10.02.2013
  • Držák poloautomatu

    Jak už to bývá u mnoha motorů československé výroby je vytržená přepážka mezi sekundárním převodem a zapalováním. To se mě týká jen z části, mám jí jen nakřuplou, zatím neřeším. Ovšem, musel jsem vyřešit držák poloautoma

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 10.02.2013
  • Vypalování výfuku + následná montáž část 2.

    Nejdřív jsem výfuk vypálil propanbutanovým hořákem, a pak namonotval na motorku, ještě je co dodělávat ale takhle zhruba bude. Musí se dodělat zakončení tlumiče výfuku, a tlumivka (děrovaná trubka dovnitř tlumiče), vatu

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
  • Výroba držáku sedačky

    Na sedačkce chyběl jeden držák, nezbývalo nic jinýho než ho vyrobit. V sedačce po něm zbyli pouze 2 díry, do nich jsem natavil matky M8, které jsem předtím nahžál na vařiči asi na 200 - 250 °C. Myslím že svůj účel splní.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 03.02.2013
  • Výroba kastlíku na baterku

    Kastlík na baterku byl ale pouze plastový a měl jiný design než filtbox, tak jsem si koupil tabuli plechu a dal se do výroby. Jak to dopadlo je vidět na foto...

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.02.2013
    Uskutečněno: 02.02.2013
  • Výroba vyprošťovacího madla

    Madlo mi tam chybělo a tak jsem se pustil do jeho výroby :-)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.01.2013
    Uskutečněno: 27.01.2013
  • Přední brzda část 1

    Moje noční můra byla přední brzda, jeden pístek byl zaseklý, na kotouči povrchová rez (ta mi nevadí, kotouč se přelízne na soustruhu a bude jak nový) ale horší to je s destičkama, jsou to jen plechy... Když jsem rozděláv

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.01.2013
    Uskutečněno: 26.01.2013
  • Přidělaný boční stojan

    Konečně jsem našel pružinku na boční stojan, tak jsem ho tam hned přidělal ať se neválí v dílně :-)

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.01.2013
    Uskutečněno: 26.01.2013
  • Výroba výfuku část 1

    V pátek jsem začal s dlouho plánovanou výrobou výfuku, vyhrabal jsem koleno z 477 ale bohužel už ho někdo krájel respektive ho zkrátil (jinak bych ho neřezal !), pak jsem našel koleno z 175/356 ale nakonec jsem ho nepouž

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.01.2013
    Uskutečněno: 25.01.2013
  • Rovnání přední páčky od brzdy + čištění obou páček

    Páčku jsem nahřál a narovnal ve svěráku, bohužel nemám foto jak byla zdeformovná nejspíše po pádu, snad si to každý dokáže představit. Potom jsem obě oddělal i s držákama a očistil

    Typ: Oprava
    Vloženo: 20.01.2013
    Uskutečněno: 20.01.2013
  • Zadní brzda "výroba" 1. fáze

    Dnes jsem se pustil do zadní brzdy, jelikož origo motorka měla řetěz a rozetu na levé straně a motorky čz mají pohon na pravé straně, tak jsem jednoduše otočil kolo tak aby brzda byla nalevo a rozeta napravo, jenže jak t

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 20.01.2013
    Uskutečněno: 19.01.2013
  • Nový regulátor + vyčištění karburátor

    Od týpka z vecnice jsem dostal úplně nový československý regulátor z jeho zásob, aspoň ho nemusím kupovat :-) Vyčistil jsem karburátor, zalepil difuzor a obě věci uklidil do skříňky... (až příjde jejich čas)

    Typ: Oprava
    Vloženo: 20.01.2013
    Uskutečněno: 18.01.2013
  • Typ: Prodej
    Vloženo: 06.01.2013
    Uskutečněno: 06.01.2013
  • Přepákování

    Očištění, plus nova vazelína (foto napoví)

    Typ: Prodej
    Vloženo: 05.01.2013
    Uskutečněno: 05.01.2013
Předchozí
1 2
Následující


TOPlist