Vlastník | Josef-1 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.12.2012 | |
Aktualizováno | 5.4.2014 | |
Zobrazeno | 1 681x |
-
Držák hlavy motoru
Okolnosti, tedy strašní vibrace mě přinutili udělat držák hlavy válce, je to kus pásoviny kterou jsem zpevnil překroucením, teď dostal novej kabát a příště ho namontuji. (y)
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 16.06.2013 Uskutečněno: 16.06.2013 -
Skládání motorky 1. část
Jako první věc jsem namontoval kryt pod motor, následně motor, vidle ( s kterejma sem si trošku pohrál :-D ), potom přišlo na řadu přdní kolo, přepákování, vidlice, tlumič zadní atd... Na motor jsem sal zapalko (není na
Typ: Odborný servis Vloženo: 16.06.2013 Uskutečněno: 16.06.2013 -
Dolakování rámu + rozety
Na rám padly 2 vrstvy vrchní modré barvy, jsem s tím spokojen není to na 100 % nejsem lakýrník... ;-) Rozetu jsem vzal stříbřenkou, respektive stříbrnou barvou s částicema hliníku odolná do teploty 750 °C
Typ: Údržba Vloženo: 16.06.2013 Uskutečněno: 14.06.2013 -
Lakování kastlíku na baterii
Kastlík jsem vyrobil sám :-D a taky to tak vypadá... :-D ale na baterku stačí ;-)
Typ: Odborný servis Vloženo: 11.06.2013 Uskutečněno: 09.06.2013 -
Broušení + rám v základu
Rám jsem obrosil, nějakou barvu jsem i opálil a nastříkal základovkou, nakonec rám zůstane modrý a plasty s nádrží červený :-D ;-)
Typ: Odborný servis Vloženo: 11.06.2013 Uskutečněno: 09.06.2013 -
Natírání výfuku
Vejfuk jsem natřel alkytonem na kamna, mám to vyzkoušený a vypadá to celkem dobře :-)
Typ: Odborný servis Vloženo: 11.06.2013 Uskutečněno: 08.06.2013 -
Rozebrání motorky
Do rozebrání jsem se dal z prostýho důvodu a to protože potřebuju nalakovat rám a udělat GO na motoru :-) Motor je již připraven, rám je v základu už jen vrchní lak a je vše hotovo !!! Snad... :-D
Typ: Údržba Vloženo: 11.06.2013 Uskutečněno: 08.06.2013 -
GO motoru
Nakonec jsem udělal to co jsem ze začátku nechtěl, nesnášim když je něco jen "napůl" :-) Slícoval jsem kanálky a trošku to tam dole vyleštil :-DD
Typ: Odborný servis Vloženo: 11.06.2013 Uskutečněno: 01.06.2013 -
Skoro hotovo!!! :-)
Zavařen výfuk, dovařeny držáky, vyrobeny napínáky na řetěz, vymyšleno sání od karburace do filtrboxu (ještě není doděláno), namontovaný nový poloautomat + zapalování, přední maska, vyrobe kryt pod motor, koncovka výfuku,
Typ: Oprava Vloženo: 18.05.2013 Uskutečněno: 17.05.2013 -
Nová rozeta dokončena.
Konečně jsem dodělal rozetu, namontoval jsem ji a perfektní. Má 65 zubů tak snad to bude lítat :-)
Typ: Odborný servis Vloženo: 03.03.2013 Uskutečněno: 03.03.2013 -
Nová baterka, hadička na benzín.
Baterka je 6V, 6Ah
Typ: Koupě Vloženo: 28.02.2013 Uskutečněno: 28.02.2013 -
Výroba těsnění spojkové tyčky.
Nechal jsem se inspirovat na internetu, nelíbilo se mi jak přes origo teče pořád olej a vše je zamaštěné. Koupil jsem "O" kroužky o vnitřím průměru 4 mm, vruty průměru 2 mm a doma jsem našel filc z kterého jsem vysekal k
Typ: Údržba Vloženo: 28.02.2013 Uskutečněno: 28.02.2013 -
Přední brzda část 2
Namontovanou brzdu jsem do deníku již vložil ale samotné skládání zatím né. Tady to je. Šrouby co jsem předtím utrh jsem odfrézoval a vyřezal závit M10 a nahradil je tedy šrouby M10 s válcovou hlavou pro imbus, které jse
Typ: Odborný servis Vloženo: 28.02.2013 Uskutečněno: 28.02.2013 -
Montáž brzdy + ovzdušnění
Už to konečně brzdí :-) zatím teda jen vepředu ale to se snad brzo změní
Typ: Odborný servis Vloženo: 24.02.2013 Uskutečněno: 24.02.2013 Komentářů: 2x -
Úprava masky
Blinkry nebudou a tak jsem uřezal na origo masce ty "UŠI" bylo to hrozný.
Typ: Vyjížďka Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 10.02.2013 -
Rozeta 1. část
Poltotovar na rozetu už mám připravený, už jen udělat zuby (y) Je to materiál 14 220, měřila se tvrdost a je to tvrdší než origo (nebudu nechávat dělat tepelné zpracování), přední kolečko nechám tak jak je, zdá se být
Typ: Oprava Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 10.02.2013 -
Údržba poloautomatu
Poloautomat se mi válel na ponku asi měsíc, nedalo mi to a musel jsem ho vyčistit, pak koukám že kulička co zapadá do té kulisy je nejaká "válečkovitá" :-D a příliš velká, tak jsem vyndal ze zásob uplně nový poloautoma
Typ: Odborný servis Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 10.02.2013 -
Držák poloautomatu
Jak už to bývá u mnoha motorů československé výroby je vytržená přepážka mezi sekundárním převodem a zapalováním. To se mě týká jen z části, mám jí jen nakřuplou, zatím neřeším. Ovšem, musel jsem vyřešit držák poloautoma
Typ: Odborný servis Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 10.02.2013 -
Vypalování výfuku + následná montáž část 2.
Nejdřív jsem výfuk vypálil propanbutanovým hořákem, a pak namonotval na motorku, ještě je co dodělávat ale takhle zhruba bude. Musí se dodělat zakončení tlumiče výfuku, a tlumivka (děrovaná trubka dovnitř tlumiče), vatu
Typ: Odborný servis Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 08.02.2013 -
Výroba držáku sedačky
Na sedačkce chyběl jeden držák, nezbývalo nic jinýho než ho vyrobit. V sedačce po něm zbyli pouze 2 díry, do nich jsem natavil matky M8, které jsem předtím nahžál na vařiči asi na 200 - 250 °C. Myslím že svůj účel splní.
Typ: Odborný servis Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 03.02.2013 -
Výroba kastlíku na baterku
Kastlík na baterku byl ale pouze plastový a měl jiný design než filtbox, tak jsem si koupil tabuli plechu a dal se do výroby. Jak to dopadlo je vidět na foto...
Typ: Odborný servis Vloženo: 10.02.2013 Uskutečněno: 02.02.2013 -
Výroba vyprošťovacího madla
Madlo mi tam chybělo a tak jsem se pustil do jeho výroby :-)
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 27.01.2013 Uskutečněno: 27.01.2013 -
Přední brzda část 1
Moje noční můra byla přední brzda, jeden pístek byl zaseklý, na kotouči povrchová rez (ta mi nevadí, kotouč se přelízne na soustruhu a bude jak nový) ale horší to je s destičkama, jsou to jen plechy... Když jsem rozděláv
Typ: Vyjížďka Vloženo: 27.01.2013 Uskutečněno: 26.01.2013 -
Přidělaný boční stojan
Konečně jsem našel pružinku na boční stojan, tak jsem ho tam hned přidělal ať se neválí v dílně :-)
Typ: Oprava Vloženo: 27.01.2013 Uskutečněno: 26.01.2013 -
Výroba výfuku část 1
V pátek jsem začal s dlouho plánovanou výrobou výfuku, vyhrabal jsem koleno z 477 ale bohužel už ho někdo krájel respektive ho zkrátil (jinak bych ho neřezal !), pak jsem našel koleno z 175/356 ale nakonec jsem ho nepouž
Typ: Oprava Vloženo: 27.01.2013 Uskutečněno: 25.01.2013 -
Rovnání přední páčky od brzdy + čištění obou páček
Páčku jsem nahřál a narovnal ve svěráku, bohužel nemám foto jak byla zdeformovná nejspíše po pádu, snad si to každý dokáže představit. Potom jsem obě oddělal i s držákama a očistil
Typ: Oprava Vloženo: 20.01.2013 Uskutečněno: 20.01.2013 -
Zadní brzda "výroba" 1. fáze
Dnes jsem se pustil do zadní brzdy, jelikož origo motorka měla řetěz a rozetu na levé straně a motorky čz mají pohon na pravé straně, tak jsem jednoduše otočil kolo tak aby brzda byla nalevo a rozeta napravo, jenže jak t
Typ: Vyjížďka Vloženo: 20.01.2013 Uskutečněno: 19.01.2013 -
Nový regulátor + vyčištění karburátor
Od týpka z vecnice jsem dostal úplně nový československý regulátor z jeho zásob, aspoň ho nemusím kupovat :-) Vyčistil jsem karburátor, zalepil difuzor a obě věci uklidil do skříňky... (až příjde jejich čas)
Typ: Oprava Vloženo: 20.01.2013 Uskutečněno: 18.01.2013 -
Čištění dalších dílů
Viz. foto :-)
Typ: Prodej Vloženo: 06.01.2013 Uskutečněno: 06.01.2013 -
Přepákování
Očištění, plus nova vazelína (foto napoví)
Typ: Prodej Vloženo: 05.01.2013 Uskutečněno: 05.01.2013