
Norton Commando 961 Sport: Vzhůru do sedmdesátek!
23.12.2019
30.10.2018
12.03.2018
09.11.2017
31.05.2017
05.03.2013
25.12.2009
03.09.2009
1968 | 1973 | 1974 | 1975 | 2006 | 2015 | 2017 | 2018 | 2019 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 745 cm3 | 828 cm3 | 952 cm3 | 961 cm3 | |||||
Výkon | 43.5 kW (59.2 koní) | 37.2 kW (50.6 koní) | 59 kW (80.2 koní) | 58.4 kW (79.4 koní) | 58.84 kW (80 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | 6250 ot/min | 7000 ot/min | 7700 ot/min | 6500 ot/min | ||||
Točivý moment | - | 96 Nm | 90 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5250 ot/min | 6000 ot/min | 5200 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | Vzduch a Olej | |||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 2 | ||||||||
Rozvod | - | OHV | OHC | - | OHV | ||||
Ventilů na válec | - | 2 | 4 | 2 | |||||
Vrtání | 73 mm | 77 mm | - | 88 mm | |||||
Zdvih | 89 mm | - | 79 mm | ||||||
Kompresní poměr | - | 8.5 : 1 | - | 10.1 : 1 | |||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Nožní | Elektrický a nožní | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 4 | 5 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Páteřový | - | Trubkový | ||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | - | 115 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm | 100 mm | ||||||
Brzdy vpředu | buben | kotouč | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||||||
Přední kolo | - | 19 " | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | - | 19 " | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 4.10-19 | 120/70 17 | 120/70-17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 4.10-19 | 180/55 17 | 180/55-17 | |||||
Rozvor | - | 1435 mm | 1420 mm | 1400 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 24.5 ° | |||||||
Závlek předního kola | - | 99 mm | |||||||
Výška sedla | - | 800 mm | 813 mm | 810 mm | |||||
Suchá hmotnost | - | 188 kg | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 191 kg | 220 kg | 215 kg | 208 kg | 203 kg | - | |||
Objem nádrže | - | 25 l | 11 l | 20 l | 17 l | ||||
Množství oleje | - | 3.3 l | |||||||
Maximální rychlost | 185 km/h | 191 km/h | 190 km/h | 220 km/h | - | ||||
První cena | - | 509900 Kč | |||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 509900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pokec o motorkách | Super-anti-contra-multi-extra-unikátní | 318 | 21.4.2025 17:48 | ||
Veteráni | Dvouřadý řetěz | 7 | 22.1.2017 22:00 |
Úplne iná ako všetky ostatné - výnimočná a jedinečná... Aj keď je to s ňou niekedy náročné....
Splněná touha z ranného mládí , - tehdy nerealizovatelné, dnes cena až tak příznivá že to nešlo n...
Jedná se o motocykl Norton Commando v úpravě Production racer. Anglicka klasika, renovoval jsem ji ...
Úplne iná ako všetky ostatné - výnimočná a jedinečná... Aj keď je to s ňou niekedy náročné....
Jedná se o motocykl Norton Commando v úpravě Production racer. Anglicka klasika, renovoval jsem ji ...
Splněná touha z ranného mládí , - tehdy nerealizovatelné, dnes cena až tak příznivá že to nešlo n...
Po prostudování rúzných dobových fotografií jsem při stavbě moto namyslel spoustu doplňků, některé j...
Přidávám pár momentek z montáž při renovaci.
Motorku jsem pořídil ve stavu ,, po renovaci,, Původní majitel musel udělat hodně investic do motoru...
Motocykl byl dovezen z Dánska ve stavu, kdy se ho někdo pokoušel renovovat a ne zrovna s moc dobrým ...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Thruxton R |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Bonneville T120 | Cena a nedostupnost servisu na Moravě a nijaké příslušenství pro cestování |