
Jawa Velorex 250/16 (1957)
Heršpice, jawarmaniakTak, jak bývá zvykem, pojmenovává se Velorex jménem prvního majitele, zapsaným v TP. V tom mém jezdi...
1957 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 248.5 cm3 |
Výkon | 9 kW (12.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 4250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | 1 |
Počet válců | 1 |
Rozvod | Píst |
Vrtání | 65 mm |
Zdvih | 72 mm |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 4/Z |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Materiál rámu | Trubkový |
Brzdy vpředu | 2 buben |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 16 " |
Zadní kolo | 16 " |
Rozměr přední pneu | 3,25 |
Rozměr zadní pneu | 3,25 |
Suchá hmotnost | 190 kg |
Pohotovostní hmotnost | 205 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Spotřeba | 3.6 l/100 km |
Maximální rychlost | 70 km/h |
Poznámka | Do roku 58 půlbubny |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Prezývky | 56 | 28.12.2021 11:53 | ||
České | Velorexy čtyřkolové Júlia Kubinského | 10 | 1.8.2018 23:32 | ||
České | Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kroměříže a stredni Moravy | 344 | 19.1.2018 09:54 | ||
Veteráni | Jaký kabel použít na rozvod elektriky? | 4 | 14.1.2016 21:24 | ||
České | Přihlášení motocyklu z Polska prosím poraďte | 6 | 1.10.2015 12:26 |
Tak, jak bývá zvykem, pojmenovává se Velorex jménem prvního majitele, zapsaným v TP. V tom mém jezdi...
Kompletně repasovaný velouš 250.
Sousedovi ležel 20let v garáži bez hnutí. Zaplechovaný nepojízdný verk...
Tak, jak bývá zvykem, pojmenovává se Velorex jménem prvního majitele, zapsaným v TP. V tom mém jezdi...
Sousedovi ležel 20let v garáži bez hnutí. Zaplechovaný nepojízdný verk...
Kompletně repasovaný velouš 250.
Tak a máme tu první větší hapala. Jel jsem z Brna na chalupu. Měl jsem za sebou už více, jak 60km a...
Sestříhal jsem uplynulé dva roky života.. Snad se bude líbit. https://youtu.be/F5gGE2V8nvg
Tak předsevzetí, které jsem si dal začátkem dubna se mi nakonec podařilo uskutečnit. Stihnout Vetera...
Minulý týden jsem dolakoval blatniky, namontoval sterač a vyrobil kryt na akumulátor. Minulý čtvrt...
Takže neděle 10.06.2018 byla ve znamení montáže světel a blinkrů. Nakonec to trvalo trochu déle, než...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.0/10 |
Brzdy | 3.0/10 |
Vibrace | 5.0/10 |
Převodovka | 3.0/10 |
Mechanická hlučnost | 2.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.0/10 |
Jízda | |
Sport | 1.0/10 |
Město | 3.0/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 4.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 7.0/10 |