
GasGas: United in Dirt. Na Slovensku jsme otestovali novinky 2025
23.07.2024
23.07.2024
18.12.2023
16.03.2023
05.11.2020
06.04.2012
2012 | 2013 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 249.6 cm3 | 249 cm3 | 249.92 cm3 |
Výkon | - | 29 kW (39.4 koní) | - |
Výkon při otáčkách | - | 10500 ot/min | - |
Točivý moment | - | 23 Nm | - |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8250 ot/min | - |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | |
Počet válců | 1 | ||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 5 | 4 | |
Vrtání | 77 mm | 81 mm | |
Zdvih | 53.6 mm | 48.5 mm | |
Kompresní poměr | - | 12.5 : 1 | 14.4 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | |
Startér | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | - | 295 mm | 300 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 298 mm | 300 mm |
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | 260 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90 - 21 | - | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 140/80 - 18 | - | 140/80-18 |
Rozvor | 1490 mm | 1489 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 26.1 ° | |
Světlá výška | - | 343 mm | |
Výška sedla | 940 mm | 956 mm | |
Suchá hmotnost | 110 kg | 109.5 kg | |
Objem nádrže | 6.3 l | 9 l | |
První cena | 175000 Kč | - | 265000 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Neználek vybírá ostré enduro | 22 | 27.8.2017 08:27 | ||
Enduro & funbike | Elektrický startér ?!? | 2 | 1.4.2017 16:21 | ||
Opravy a údržba | Tlak vzduchu vs nastavení směsi karburátoru u 2T | 6 | 24.5.2015 20:11 |
Chtěl jsem japonský WR-ko, ale žádný slušný nebylo, tak mám španělský WR-ko :-D
Velmi schopné a lehké enduro i pro opravdu těžký terén,které nevyděsí,ale pobaví a udělá přesně to, ...
Je to uzasna motorka na vyblbnuti
Chtěl jsem japonský WR-ko, ale žádný slušný nebylo, tak mám španělský WR-ko :-D
Je to uzasna motorka na vyblbnuti
Velmi schopné a lehké enduro i pro opravdu těžký terén,které nevyděsí,ale pobaví a udělá přesně to, ...