
Ducati 999 S (2004)
Rožmitál pod Třemšínem, LukasoWPravověrný superbike ze staré školy. Tak trochu jiná Ducati, která se ve své době netrefila do vkusu...
2006 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 998 cm3 |
Výkon | 105 kW |
Výkon při otáčkách | 9750 ot/min |
Točivý moment | 112 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | 2 |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 17 |
Rozměr zadní pneu | 190/50 17 |
Rozvor | 1420 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Suchá hmotnost | 186 kg |
Objem nádrže | 15.5 l |
Rezerva | 3 l |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Ducati 999 stavba | 23 | 11.7.2021 09:35 | ||
Supersport | Ducati 999s chcípá | 12 | 8.3.2021 18:28 | ||
Supersport | Ducati 999s | 24 | 10.8.2020 11:38 | ||
Technika | Ducati 999 - rozměr zadní pneu | 15 | 17.8.2017 21:48 | ||
Italské | Brašny na 999??? | 9 | 18.4.2017 18:59 | ||
Italské | kontrolka servisníhi intervalu Ducati 999 | 3 | 7.8.2016 09:20 | ||
Italské | Ducati 999 Motohouse 2012 8-9 | 20 | 20.10.2015 10:37 | ||
Opravy a údržba | Rozebrání vidlice Öhlins - spešl klíč | 9 | 7.9.2011 23:47 | ||
Italské | Ducati 999s Fila Edition 04 | 544 | 23.1.2011 18:52 | ||
Italské | 999 S | 42 | 5.11.2010 16:11 | ||
Italské | Servisní manuál 999 | 8 | 29.4.2010 23:06 | ||
Italské | Rychlopal Acossato | 5 | 7.4.2010 22:52 | ||
Italské | Elektroinstalace - kostra | 11 | 17.12.2009 15:27 |
Pravověrný superbike ze staré školy. Tak trochu jiná Ducati, která se ve své době netrefila do vkusu...
Vždycky jsem si tak nějak říkal, že až jednou vyrostu a bude ze mě velkej kluk, koupím si Ducati... ...
Je to eSko s par hrackama navic... Barva neni replika,castecne jsme si to vymyslely a moc se mi to t...
Krásny a nezameniteľný zvuk, Öhlins podvozok, silný 2V motor.
Výfukový systém s řídící jednotkou Termignoni, komplet Ohlins, antihoppingová spojka TSS, filtry K&N...
Italka :) zo vsetkym co k tomu patri. Trasie sa, chrasti a super jazdi :)
tohle je moje současný italský peklo :-) je krásná a hlučná :-D
upraveno na okruhové ježdění včetně brash tak jak jsem si představoval.další úpravy budou následovat...
Múj první dvouvál...surovej supersport
Je to neuveritelny zazitek tuhle cervenou krasku ridit.
prostě srdcová záležitost , a sny které se mají plnit
Chci ji od jejího představení. Vím, že trh ji vlastně odmítl a Ducati téměř zkrachovala, jenže je to...
Italka :) zo vsetkym co k tomu patri. Trasie sa, chrasti a super jazdi :)
Pravověrný superbike ze staré školy. Tak trochu jiná Ducati, která se ve své době netrefila do vkusu...
veselé a hravé dvouhlavé parní kladivo...
Krásny a nezameniteľný zvuk, Öhlins podvozok, silný 2V motor.
Vždycky jsem si tak nějak říkal, že až jednou vyrostu a bude ze mě velkej kluk, koupím si Ducati... ...
tohle je moje současný italský peklo :-) je krásná a hlučná :-D
Další kousek od Roberta Papežíka a design od Mršti. Je to můj první okruhový litr po 848...
Múj první dvouvál...surovej supersport
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.3/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 8.7/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 2.7/10 |
Cestování | 3.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.7/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-R 750 | 2008: Nakonec mne uhranula 999s. Jinak myslím, že na okresku a příležitostné okruhy ideální stroj. |
Kawasaki ZX-10R Ninja | 2004: Zase se mi zamotala do výběru, asi jí jednou musím pořídit a vyzkoušet… |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 R | Nemohl jsem pořídit jinou dřív, než svoji milovanou mille R. Taky bych musel víc zalovit v prasátku. |
Honda CBR 1000RR Fireblade | Nedostupnost, na mojí výšku malá. |
Ducati 999 | |
Ducati 1198 S | Chtěl jsem rok 2005-2006, ale v té době jsem na žádnou ve slušném stavu nenarazil |
Aprilia RSV 1000 Factory | cena |
Aprilia RSV 1000 Factory | RSV mě nečekaně chytlo, V60 magnesium je takový pěkně naštvaný |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2006 | Miira | ducati_999_999s...al_download.pdf | 43 MB |