renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT 700V Deauville (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Luca_69
Vloženo 24.8.2014
Aktualizováno 8.10.2018
Zobrazeno 6 578x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodlný cesták s kardanem, slušnou spotřebou, a přijatelnou cenou.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Protože se mé drahé milované polovičce nezdála pohodlná. A protože řetěz.

První dojmy - První jízda na benzínce překvapivě klidná a bez pocitů nepohodlí. Motor má lineární zátah bez špiček. Tlumení je měkké s pocitem že by to až tak měkké být nemuselo. jinak motocykl který budí jen základní emoce a nehraje si na něco co není.. je to prostě cesták.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co nepotřebují závodit. pro ty co nechtějí do motorky vrazit všechny úspory a přesto chtějí jezdit pohodlně ve dvou.

Doplňky na motorce - Topcase Givi Maxia. Deflektory na ruce, Klín u motoru. Nově použitá polská mini navigace navroad NR350 s instalovaným IGO primo, což bohatě dostačuje na cestování po Evropě. Dvojitá zásuvka USB. A originál vyhřívané gripy Honda. Držák na navigaci SW-Motech. Široká víka kufrů na delší cestování.

Recenze

Před patnácti lety jsem jezdil poměrně na širokém spektru motorek převážně Yamaha, pak přišel pád na okruhu v Brně na novém Yamaha YZF 750 R, a po něm 15 let dlouhá pauza od motocyklů, děti, rodina a tak. Po 15 letech jsem zatoužil opět po jedné stopě, a zakoupil extra levný skútr dotažený z Itálie Piaggio X9 250ccm ten mi vydržel rok. Pak jsem ho nahradil skútrem Majesty 400ccm který jsem měl do teď. Ale už od začátku jsem věděl že se k tomu řazení zase jednou vrátím. A je to tady.. Vzhledem k nediskutovatelným požadavkům mé ženy, to nemohl být sporták a ani čisté endurko, ale něco na cestování ve dvou. Něco většího, protože už nevážíme 70 kg jako za mlada. A něco s kardanem. Právě kardan jako podmínka z výběru vyřadila mou srdeční záležitost a to TDM 900. Takže na výběr toho už nezůstalo tolik a finanční limit zase neumožnil se poohlédnout do vyšších sfér. Takže úmyslu zachovat velikost úložného prostoru a zároveň mít pohodlného cesťáka s kardanem který nebude protestovat ani na cestách do práce a zpět, a dodržet nastavené cenové rozpětí vyhovovala jen Deauville.

Poměrně vysoko umístěná řídítka, velmi příjemně tvarované sedlo a nízko umístěné stupačky řidiče předem připravují na cestovní vzpřímenou polohu. Hodně rozporuplné emoce ve mně nechala palubní deska. Na jednu stranu je rozmístění jednotlivých ukazatelů opravdu výborné a perfektně přehledné, na druhou stranu zpracování a celková kompozice mi připomíná starší interiéry vozů. Úložné prostory s originálními kufry a topcase jsou absolutně vyhovující a boční kufry ani za jízdy nepřekáží protože jsou užší jak řidítka. Sedlo je pro řidiče poměrně dlouhé až bych řekl že zbytečně, pro spolujezdce je délka vyhovující a šířka celého sedla dává tušit cestovatelské ambice, a to i pro spolujezdce. Motor je uhlazený bez výkonnostních kopanců a vlastně konstrukčně odpovídá legendární Afrika Twin. Takže krásná jednoduchost konstrukce u které předpokládám dlouhou výdrž..

Ač jsem koupil moto z 2010 vypadá opravdu udržovaně, jen ty svody výfuku byli než zlatostříbrné tak hnědé a tečkované. Tak jsem na radu Vravera koupil Autosol - Bluing remover na čištění svodů, a vážně opravdu funguje.

O jízdě další zkušenosti.
Měřím 184 cm a vážím 105 kg to pro to aby jste si představili co a proč jsem upravoval.

Řidítka:
Takže začneme u řidítek. Vzhledem k mé výšce mě překvapilo že musím při pohodlné jízdě ruce natažené a po nějakém čase bolelo pravé zápěstí, nedokážu si představit být menší postavy. Takže po přečtení několika zahraničních fór, kde řešením bylo přidat klemy na zvýšení řidítek jsem toto vyzkoušel.
Resumé.
Zvýšení řidítek pomocí vložek pod řidítka lze bez prodlužování lanovodů, kabelů, a hadic provést maximálně o 2,5 cm. To však absolutně dostačuje protože umožní takto zvýšená řidítka i naklonit k řidiči maximálně však jen o tolik aby pri plném rejdu nenaráželi do nádrže. Tuto úpravu zcela a bez výhrad doporučuji.

Sedlo:
Hned při koupi jsem uvažoval o tom že nechám sedlo přešít, po pár stech km od tohoto záměru zatím upouštím.

Stupačky:
Podle zahraničních fór je také záhodno snížit stupačky, ale o tom zatím nejsem přesvědčen, takže to nechám na pozdější dobu a uvidíme.

Další najdete v Deníku motocyklu..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rebel245
Rebel245 napsal 31.07.18 v 23:02

Majesty 400 mam na denni jizdu a plne vyhovuje na obcasny vylet babicku Vt500 dvouval kardan..
...deauville 700 se mi libi moc, ochrana pred vetrem a ty kufry jsou navykovy a kardan s veckem tez ok...vim ze pokud nebude sw600 bude daeuville ...at slouzi

Typhon
Typhon napsal 05.02.17 v 19:53 10b.

Sakramento
Sakramento napsal 29.12.16 v 21:25 10b.

Gratulíruji . Tak se snad někde potkáme? Užijte se navzájem ve zdraví.

wsbk
wsbk napsal 08.09.15 v 14:05 10b.

pikot
pikot napsal 29.04.15 v 07:50

Dobrá vlastně výborná volba. Congrats a pokračuj v deníku :)

Více komentářů



TOPlist