renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník trueman
Vloženo 13.8.2014
Aktualizováno 9.11.2014
Zobrazeno 3 113x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Proste mazeeec, asi brzo prijdu o ridicak, strasne rada se vytaci

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:YMoto Praha (Praha 4-Braník)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Nebyla v barve ktera se mi libila a hlavne mam jeste celkem respekt z litru
BMW S 1000 RR: Cena a BMW spis jako auto
Honda CBR 600RR: Zustal jsem verny Yamaze

První dojmy - Presel jsem na R6 z XJ6 Diversion takze první dojmy byly celkem sok, motorka je pocitove drobounka, nizko teziste, uplne jiny posez, velky respekt. Ale po prvních 700 metrech jsem zacal chrochtat blahem

Motorku bych doporučil pro - Rozhodne nedoporucuji zacatecnikum (z vlastni zkusenosti - jsem rad ze jsem zacal na XJ6), pokud uz trochu jezdite tak je to proste perfektni motorka na blbnuti ale i jezdeni. Velmi se tesim na okruh, tam se asi ukaze kdo vymekne první jestli ja nebo motorka - ale něco mi říká ze to budu spis ja ...

Doplňky na motorce - Padaky, Tail bag

Recenze

Od zacatku jsem pokukoval po BMW 1000rr z duvodu ceny jsem posilhaval i po jinych výrobcích az jsem nakonec zjistil, ze nez pujdu do litru, zkusim zvladnout tohle sestikilo, protože vykonu ma az az. Y- Moto mělo tenhle model v barve která me proste naprosto uchvátila.

Během jezdeni na XJ6 jsem se dostal k tomu ze na co motorku hlavne pouzivam - kratsi vikendove projížďky, my vyhovuje spis sportovnejsi posez, lehci motorka ostrejsi brzdy a obecne vetsi kroutak. Rozhodl jsem se tedy jit do tohohle mazlika.

První dojmy z jizdy a motorky jako takove byly po prekonani prvního soku z posezu naprosto perfektni. Tovarni vyfuk ma tak genialni zvuk, ze nevim pro ho někdo meni za Akrapovice Proti předchozí je o dost lehci a teziste je niz, lehce se naklapi, dobře brzdi, rada - moc rada - zrychluje.

Aktualne mam najeto něco kolem 1.900 km a dojmy porad dobre, je třeba si zvyknout na spravny posez, jinak vam odejde zapesti během prvních 15min jizdy, tlumice jsou celkem tuhe (v porovnani s XJ6) takze jizda po D1 pripomina 2h kopani do zadku ale to k tomu proste patri. Kdo chce pohodlnou motorku at si koupi cestovni!

Celkem bez problemu se da za den ujet 400km na jeden zatah, chce to jen trochu treninku, po první ceste jsem lezel na paletách v Hornbachu a chrochtal blahem, jak jsou pohodle, na podruhe uz to slo bez vetsich komplikaci. Akorát si pozastavujete u benzinek, realna spotřeba skoro predpisove jizdy po dalnici je kolem 7mi litru.

Ulozny prostor zadny, volil jsem mezi tim jestli s sebou budu vozit naradi nebo lékárnu, vyhrala lékárna. Ale ještě zbylo mensi místo na zamek na kotouc. Nasel jsem ale uzasny tail bag v Paolu (Vrbovka - napostuji později) který sedi jako prdel na hrnec na "sedatku" pro spolujezdce a da se pridelat primo za nej, takze s sebou vezmete i bez tankpadu něco kolem 18l (to je tak akorát na pláštěnku, nahradni triko, papiry, telefon, reflexni vestu a něco malo navíc).

První servis po 1.000 km taky v pohode, hotovo za par hodin a cenove nekde kolem 1.800,- s DPH

Co se motoru tyka, jak se říká litr je litr, takze chce to vice tocit, ale kolem 11.000 otáček se opravdu zacnou dit strasne věci, motorka chytne druhy dech a pak je to celkem jizda, takze kdo si ji poridite a odjedete onech prvních 1.600 km na zajeti motoru, tak se mate opravdu na co tesit.

Edit 09.11.2014:
Krátký update ke konci sezóny. Zatím najety 4.000 km a neměnil bych. Prsty svrbí, motorka v garáži, čekají nás teď nejhorší měsíce v roce

V mém prvním postu k téhle mašině jsem zmiňoval zápěstí, atd. Ale už jsem si na to tak nějak zvyknul, že mi to ani nepřijde. Co bych ale rád doplnil je výfuk a otáčky.

Velmi úzce to spolu souvisí, když ji vytočíte - a že ji točim fakt rád - tak to prostě ječí jako cirkulárka a krásný zvuk výfuku o kterém jsem původně psal je ta-tam. Ve spodních otáčkách jako jo, ale vyšší otáčky rozhodně ne.

Z toho vyplývá jeden quest na zimu a to je sehnat nový výfuk. Zatím pokukuju po Slip-on verzi a konkrétně modely Akrapovič nebo TwoBrothers (black edition) - zde ale trochu váhám jak s homologací (jestli se s ni stresovat nebo ne).

Z nějakého toho prasení po okreskách jsem také dospěl k závěru že by mohly být trochu ostřejší brzdy, ale dám tomu ještě pár pokusů, třeba je dostanu lépe do ruky.

Co se týká tlumičů (jeden z uvedených minusů původně), tak motorka rozhodně za těch pár tisíc km nezměkla. Ale já si zvyknul a už mi to ani tolik nevadí, ba naopak je krásně cítit co se děje na zemi. Ne jako původní XJ6 která je spíš jako pohupující se kamion.

Závěrem pár plánovaných úprav na zimu:

  • Nový výfuk
  • Možná Xeony od BKMoto.com, jsou boží !
  • Udělat něco s blinkrama (asi do zrcátek a současné dát jenom do boku přímo do kastle)
  • Trochu poladit uchycení SPZ a zadní blinkry, není to úplně ono
  • Nějaké designové držáky kapes na letní cestování

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
trueman
trueman napsal 26.11.14 v 15:18

Dik, tobe taky! Zima zatím vypada nadejne, snad bude rychle konec a muzeme vyrazit!

context
context napsal 24.11.14 v 17:29 10b.

krásná R6, ještě k tomu edice 50 výročí v závodech přeji hodně najetých km bez nehod a kolama jen dolů a hlavně krátkou zimu

edm_0185
edm_0185 napsal 09.11.14 v 19:37

sen

muncinana
muncinana napsal 20.08.14 v 12:46 10b.

Gratuluji k motorce další Yamaha,super

jirasli
jirasli napsal 18.08.14 v 14:08 10b.

PĚKNĚ OSTRÝ STROJ. BŘITVA,

Více komentářů



TOPlist