špageta,na kterou mám vztek,jen co se na ní v garáži podívám!!!
První dojmy - Nejede,teče z toho olej,vyluzuje nepřirozené zvuky,je ošklivá,kroutí se jako had,nedrží stopu,v zatáčkách nestabilní,jsem nasranej sám na sebe,že jsem si to postavil do garáže!!!
Motorku bych doporučil pro - Tak to fakt netuším!
Recenze
Nejede,teče z toho olej,vyluzuje nepřirozené zvuky,je ošklivá,kroutí se jako had,nedrží stopu,v zatáčkách nestabilní,jsem nasranej sám na sebe,že jsem si to postavil do garáže!!!Tuhle sezonu na tom hrkostroji přežiju,ale už teď vím,že nic od Ducati už nechci!!!
Takže to beru tak, že jsi maximálně spokojenej a snažíš se jenom odradit ostatní, aby na Multipecce nejezdil za chvíli každej... Mam jí sám třetí měsíc (r.2004 - 22000 tkm, teď po servise v Ducati Praha (rozvody, seřízení vůlí ventilů, palivovej filtr, vyresetování polohy klapky vzduchu, seřízení podtlaků, bohatost směsi atp. - bratru za 9500,- bez oleje) Po pár drobných doladěních jsem s Multistradou 1000 DS maximálně spokojenej a nemám si na co stěžovat - snad jen trochu to sedlo není na delší cestování, ale asi by to vyřešila gelová origo podložka Ducati Performance.
Takže kdyby přece jen někdo řešil nově koupenou, zde pár tipů:
1.) Cukání v nižší rychlosti - vyřešila výměna kolečka 15z za 14z (www.motoobchod.cz za cca 600,-) a teď si užívám i popojíždění po městě v kolonách atp. - snížení rychlosti a zvýšení krouťáku na jednotlivý kvalty cca o 7%
2.) Tuhá spojka (po prvním víkendu vymrtvený zápěstí) - stačilo komplet rozebrat a namazat čep a spojkovou páčku - ostatní je hydraulika. To samý páčka přední brzdy - neuvěřitelnej rozdíl. I přední brzdu jsem rozbrzdil tak, že teď jsem spokojenej (monobloky z R1 to ale přece jen nejsou)
3.) Tlumiče - stačí origo nastavení dle manuálu - aby se předek míň potápěl, stačí utáhnou útlum komprese přední vidle z tovární 1 ot na 0,5...0,75 ot. a je to. (dole na vidlích zezadu)
4.) Centrál útlum komprese skoro na maximum, odskok tovární, předpětí také. Mám metrák a v poho.
Nestabilní chování a přílišný padání do zatáček - stačí vyhodit sjetý gumy a nafoukat na předepsaných 2,2/2,4 atm.
5.) Nervozní chování motoru při nízký rychlosti (nekultivovanej chod z volnoběhu) - stačilo cca o 0,5 ot. zvednout doraz vzduchový klapky (červík na 2,5 mm imbus - přístup z pravý strany pod krytem) - díky týhle úpravě to navíc tolik netrhá zadní gumu od asfaltu, když zavřeš plyn moc brzo a motor jde na tak velký V2 skoro sametově odspodu
6.) Doladění posedu - zvýšení řídítek: stačí pár velkých M10 x 30 mm podložek a delší M10 imbus z Ferony za pár kaček - sám jsem zvednul řídítka o 2 cm - pak stačí natočit řídítka do ideální pozice a seštělovat zrcátka tak, abys v pohodě viděl a nemam s nima kupodivu větší problém)
Že se MTS kroutí? Kravina - takhle festovní podvozek má málokterá mašina - leda že jsi koupil nabořenej šrot nebo máš vymlácený ložiska řízení a kašleš na údržbu
Jojo!!!Já od včerejška taky!!!Nejspíš ju zapálím a pochčiju
Problém bych hledal jinde než v motorce. Teče spousta motorek, ale když si to přitáhněš dom, tak se pak nediv.
Špageta, na kterou mám vztek, jen co se na ní v garáži podívám!!!
Kamaráde tak zlé to snad není ne? Já jsem na sebe nasranej že jsem prodal HM ještě teď ale vím jistě že Ducati bude stát zase brzo v garáži...
Se nezlob teda, ale aby to nebylo v něčem jiném...