No...co říct...předtím jsem jezdil na varanovi, sedl na tuto a jediný co mi letělo hlavou bylo, "že to ale kur*a jede"!...ten zátah přívěry je něco, co už jsem dlouho necítil...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Úžasný, skvělý, zábavný...zlatej průběh 2 dob...těžko hodnotit vlastnosti, každý DT, na kterým jsem jel, bylo úplně jiný.
Doplňky na motorce - Nějaké uchoplesky Acerbis...
Recenze
Na začátek: 16.11.2013 jsem si tu krasavici dovezl domů...to co řikal majitel o jejím stavu, byla sice pravda (celková GO), ale demenci majitele, resp. člověka, který dával novou pístní sadu, pořád nechápu. Nechat udělat výbrus, pak tam narvat píst 3x větší než maximální originální a nechat hlavu, těsnění a přívěru bez úpravy, mi pořád nejde do hlavy. Na pístu bylo "prej" najeto 1 000 km, takže se tam píst vesele jebal o hlavu válce a kovové piliny ho znovu přidřeli. Při koupi už byla v pístu taková rýha, že ani nebylo slyšet klepání. To můžu bejt ještě rád, že přívěra neurvala kus pístu, když jsem to projížděl.
Opravy/úpravy: Po předchozím majiteli se z hlavy muselo ubrat tak 3x1,5 mm + něco z přívěry a těsnění. K tomu všemu šel z neznámých důvodu tlak do chlazení a těsněním to "prej" nebylo...samozřejmě, že bylo...díky bohu! Takže jsem DT udělal radost a dostalo píst průměru 58.00, nové těsnění, zadní brzdu, která už brzdila železem a přišlo o oilmaster. Víc než o dělání radosti, se o tom dá spíš mluvit jako o nutných opravách.
Nutný bylo prodloužení řadičky o cca 2 cm a její narovnání do přímky, aby se mi vešla nad botu.
Celkově motorka jede dobře, živě a jsem s ní spokojený. Enduro pneu od mitasu (E-09) drží jak asfalt, tak terén dobře, ovšem do doby než zapřší. Bahno konec, mokrá tráva sebevražda. Jezdíme Motul 710 2T, zatím na poměr 1:33 na nový válec
enduru zdar!
Přesně tak Měl jsem do toho jít rovnou Ale zatim to vypadá, jako slušná díra na prachy
Konečně správný počet taktů Pěkný détko, tak ať jezdí