renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník thundercatt
Vloženo 11.7.2013
Aktualizováno 11.7.2013
Zobrazeno 2 823x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Motorka jede jako prase. Má duši a charakter, taky pohodlný sedlo a slušnej podvozek. Vzhledem k rozměrům a hmotnosti se moc nehodí pro malý kluky, nebo holky .

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: nebyla žádná za podobných finančních podmínek jako ZRX 1200

První dojmy - Nádhernej motor, kterej když nedáváš pozor tak ti nakope zadek, ale není třeba z ní mít strach když máš klid a mír v duši a chladnou hlavu v helmě tak se s ní dá jezdit i naprosto na pohodu. Velmi slušnej podvozek na cestování i ostřejší svezení. Motorka mi hned padla do oka i do ruky. Je to big bike, ideál pro dlouhány a vazby, pro útlejší postavy doporučuji neopomenout vzít v potaz její velkorysejší proporce.

Recenze

Chtěl jsem něco většího na co bych se poskládal, aby to svižně jelo, trochu pohodlí na cesty a nic úplně tuctovýho. Nakonec jsem skončil ve třídě big biků a rozhodoval se mezi ZRX 1200, GSX 1400, GSF 1200, FZS 1000 a CB 1300. Vzhledem k tomu, že motorky mi přišli po přečtení recenzí víceméně z hlediska užitných vlastností podobné začal jsem pečlivě hledat v inzerátech. GSX 1400 a CB 1300 v té době nebyla v nabídce za cenu podobnou ZRX. FZS je asi pro většinu lidí pefektní, ale já jsem si na ní přišel po přímém srovnání se ZRX jak na kole, navíc mi přišla trošku sterilní. GSF 1200 jsem také testoval, je možné, že jsme narazil na špatný kus, ale víckrát ne, nejhorší řazení ze všech motorek co jsme kdy měl a oproti ZRX a FZS to ani moc nejelo.
Prvotní hodnocení ZRX
motor - naprostá špice, trhač asfaltu co jede defacto od 1500 otáček. Jenom na pětku okolo 4000 otáček se dostavuje takový divný klepání-chvění, nejdřív jsem si myslel, že se něco děje motoru, ale teď jsem si na to už zvyknul
řazení - jednička tam padá s poměrně velkým rámusem a škubnutím, ostatní rychlosti jdou v poho jenom to chce být precizní a neflákat to jinak tam občas spadne mezi rychlostmi neutrál což třeba v zatáčce není úplně dobrý
brzdy - trochu tupější, už jsem zažil lepší, ale zastavit se s tím dá v pohodě
podvozek - těžší, ale když se toto vezme v potaz tak se dá jet i ostřejší jízda. Navíc ho nic moc nerozhodí a jde seřídit předek i zadek. Při rychlostech nad 180km/hod začíná předek trochu kmitat
cestování - s origo kapotou je o v pohodě, sedlo pohodlný, spolujezdkyně taky v pořádku. Motorka je dost dlouhá tak v případě potřeby něco na ní naložit určitě nebude problém
město - mně vyhovuje, ale jak už jsem psal výše doporučuji vyzkoušet a zvážit hmotnost a rozměr motorky
sport - díky motoru a slušnému podvozku se dá prásknout do koní slušně, v průběhu delší cesty si sem tam dám rychlejší sportovní vložku, ale na okruh, nebo celodenní sportování to podle mně není.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
thundercatt
thundercatt napsal 22.07.13 v 16:43

Spotřeba - motorku jsme po pročtení recenzí kupoval smířen s tím, že spotřeba bude vyšší. Jaké bylo moje překvapení, po první jízdě kdy spotřeba byla malinko pře 5 litránků V současnosti mám najeto cca 2000 km a spotřeba se pohybuje okolo 5,5 l, což považuji za velmi slušný výsledek a to jezdím poměrně svižně. Jenom motorku zbytečně netočím (roviny a dálnice i při předjíždění stále za 5), ono ani při tom krouťáku není třeba řadit moc často dolů, nebo se pohybovat v červeném poli otáčkoměru.

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 15.07.13 v 23:31 9b.

Parádní bike, jen přidej víc fotek

Více komentářů



TOPlist