Babička,ale ve skvele kondici. Nadherna klasika.
Motorka koupena od Haesty (Krásné Březno) - Naprosto skvele.
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: stav a cena eFka
První dojmy - Už jsme spolu pár tisíc km najeli a přes pár zanedbatelných drobností jí stále nemám co vyčítat.
Motorku bych doporučil pro - Myslím že většina na takových začíná a pak přechází na silnější, ale pokud člověk nezávodí,dokáže si sám většinu poopravit tak není důvod se jí zbavovat.
Doplňky na motorce - Topcase, boční kufry, držák navigace, laďák Creptus
Recenze
Tuhle babičku jsem si vybral z několika důvodů. Jako první kriterium byla cena, následoval stav a nakonec vzhled. Mám radši starou klasiku než ostré hrany.
Za prvních 6000km během kterých se vlastně stále učím nastalo pár drobných "kotrmelců" které jsme spolu zvládli s menší či větší pomocí kamarádů z tohoto fóra. První problém nastal hned po koupi a to, že jsem ji nemohl probrat k životu. Po pár smskách s bývalým majitelem který pomohl s postupem oživení po zimě už vrčela. Bohužel jsem stále čekal na rozšíření řidičáku takže těch kilometrů bylo opravdu po málu.Když jsem poznal zdejší eFkaře a hlavně Fafa začal jsem pronikat do tajů této krásné klasiky. Od něj taky přišla nabídka na kufry a zlaté ráfky což jsem nemohl odmítnout, protože už při koupi jsem měl vizi kombinace černá zlatá. Přišlo pár samolepek, úprava plotny na topcase a hlavně výměna provozních náplní a zadní pneu. Po pár týdnech jsem se dočkal i řidičáku a naše společná cesta životem mohla pořádně začít. První kilometry beze strachu probíhali dost opatrně abychom si na sebe zvykli. Já na její sílu a ona na mé chyby. Stačilo opravdu pár tisíc společně strávených kilometrů a celkem jsme si sedli. Netrvalo dlouho a po pár problémech s karburátory a brzdami jsem už montoval kufry,balil věci včetně manželky a jelo se. Jak žena sama říká ani po 500km v sedle na jeden zátah jí nebolela ta část jejího těla kterou mám nejradši. Musím uznat, že brzdy z větších rychlostí lehce váznou, ale když s tím člověk počítá není to nic drastického. Výkonu, ve dvou a s naloženými kufry, by sice mohlo být víc, ale nezávodím-kochám se. Do nastavení podvozku se stále nehrnu,protože v jednom je příjemně tvrdší a ve dvou na cestu aspoň neposkakujeme na nerovnostech. Co se týká úložného prostoru tak žádný,samozřejmě. Pod sedlo se vejde jen tak tak lékárna a kotoučovka od Abusu. Na to mám 3 kufry a tankvak. Při ježdění po Praze si veme 7l a na dálku jsem se dostal na 5,6l. Nutno podotknout,že po Praze a okolí jezdím převážně sám tudíž jiným stylem než s matkou svých 3 dětí.
Na silnici i dálnici jí není cokoliv vytknout, ale na lesní cestě k rybníku je její váha obrovská nevýhoda. Kor když se jede krokem.
Závěrem tedy můžu shrnout, že až na pár mušek které jsou při jejím věku a skoro 100 tisících kilometrech zanedbatelné, slouží ke vší spokojenosti. Sice každou chvilku pokukuju po něčem novějším a vodou chlazeným, ale po návratu do garáže mě to hned přejde. Je to moje láska a podle toho se k ní snažím chovat.
Taky mas moc krasnyho milacka
Tak to je mazlík