renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S22 (1962)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 12.2.2013
Aktualizováno 28.10.2013
Zobrazeno 2 415x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moped robustnější konstrukce než jeho předchůdce, malinko modernější, pohodlnější, stále ale s nostalgickým duchem.

Více fotografii

Motorka koupena od chlapíka z aukra - zkušenost dobrá

První dojmy - je to zachovalý stroj v originál stavu, bude potřebovat pár drobných oprav a úprav, aby byl úplně původní, ale to zvládneme. Jízda na Staďáku je zajímavá a napoprvé nezvyklá - nohy nečinně na šlapkách, zato ale ruční řazení, sebevražedná přední brzda a štíhlá a vysoká stavba stroje tomu dávají prostě šmrnc. :-)

Motorku bych doporučil pro - někomu, kdo ocení genialitu a nadčasovost celé konstrukce a zároveň se chce kochat. :-) Na brutální sportovní jízdu to v sérii není a na poznávání krás terénu se šlapky v kombinaci s dvoukvaltem taky moc nehodí.

Doplňky na motorce - nejsou a nebudou... jedině snad jinej karburátor - nevidím důvod mít na S22 vajíčko.

Recenze

Nedávno jsem pořídil S11 a táta zatoužil po mopedu taky. Tak jsme našli tuhle, opět docela rozumný stav za přiměřenou cenu (nevím jak ostatní, ale já desítku za mopeda fakt nedám ). Staďák jde protočit, má všechno kromě plastovejch krytů karbece, má starší typ karburátoru - vajíčko z S11, to tam nejspíš nepatří, seženu správnej karbec. Jiskru hází, takže po výměně oleje a preventivní prohlídce a přetěsnění zkusíme jestli to aj jezdí. Sedlo je bohužel replikové, tak uvidíme co vydrží. Chromy jsou v haj*lu, rámeček světla vyklepávanej snad sekerou, vejfuk má nějak podomácky vařenej držák. Lak je ale ok, i nápisy pod nádrží, vše vypadá docela dobře... více info a lepší foto dodám až venku nebude ten bílej marast... O

Edit: Při rozborce zjištěno pár průserů, prasklejch svárů, neodbornýho vaření ve spodní části rámu, zarezlejch všech šroubů, kutilskejch dodělávek. Sváry na nosnejch částech byly napadeny korozí a lak na přední vidli se loupal - jak když to ve výrobě mrskali na mastnej plech. // Vše viz deník.

Pár věcí jsme si nechali povařit COčkem a nakonec zvítězila možnost celolaku, i když jsem chtěl původně originál. U mojí S11 se mi povedlo nechat aspoň origo lak rámu, ale tady bylo po bližší prohlídce všechno špatně. Celkově mi přijde, že antikorozní úprava je mnohem horší než u S11. Tak jsme se pustili do lakování, ještě nás čeká engine performance a skládání. Zima je dlouhá a snad přes vánoce či o zkouškovém bude nějakej čas.

Takže nás čeká poshánění několika drobností, výměna spotřebních dílů, pak nasednout, prošlápnout a odbzzzučet si to pryč! Už se moc těším!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomáš0458
Tomáš0458 napsal 25.04.17 v 19:44 9b.

Mohl by jsi mi poslat číslo barvy kterou jsi lakoval svého stadiona?
Díky za odpověď

MasterX
MasterX napsal 13.02.13 v 16:31

Díky všem
Martic - zas tak moc toho neni Tenhle rámeček vyklepu, překituju a pujde do stříbrný, to samý řidítka, jsou zrezlý bohužel moc. Časem bych chtěl sehnat něco ve starším, ale použitelném chromu. A samozřejmě za rozumnou cenu

Vycho
Vycho napsal 13.02.13 v 16:24 10b.

Hlavně ať slouží,je krásná

Martic
Martic napsal 13.02.13 v 11:03 10b.

Ty si žiješ,...tolik samohybů jen tak někdo nemá . Tak a´t ti dělá radost. Zachoval se celek v pořádku . Jen škoda tý pomordovaný obroučky ...třeba půjde trochu líp vyklepat nebo sehnat jinou. Nová stojí ale děsnou raketu a ani by se nehodila ke zbytku.

lubinou
lubinou napsal 12.02.13 v 21:11 9b.

Jen ať ti šlape ! Koukám, že se to mopedaření fakt rozvíjí.

Více komentářů



TOPlist