Honda FMX 650 je hodná nezáludná motka vhodná do začátků a na naučení, ale udělá službu i pokročilým.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Chose (Chrudim IV) - Vše proběhlo jak má
Výška jezdce: 165 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-03: V té době byly drahé
První dojmy - Motorku jsen koupil v létě 2011 v původním stavu jako první majitel v Č.R. Je dovezená z Itálie a měla najeto 30700 km. Domů jsem jí dohnal po ose asi 110 km a byl jsem nadšený. To jsem ještě nevlastnil skupinu A . Takže to je moje první velká motorka a ještě po hodně dlouhé době. Hned od začátku jsme si ruzuměli jako staří známí.
Motorku bych doporučil pro - Těm co nejezdí žádnou střelbu a rychlý přesuny. Nádherně se s ní krouží v zatáčkách a po okreskách. Je to univerzálka, která se nebojí ani lehkého terénu, kde už vás budou limitovat jen pneu. Stvořená na denní ježdění ve městě a kolem komína, ale ani občasná dálková jízda vám náladu nezkazí. Každý by měl vyzkoušet několik typů motorek než se rozhodne pro tu svoji. A já se rozhod takhle. Zkušenosti po dvou letech: - je to držák -stéle mě baví, ale začíná mi scházet výkon Zkušenosti po třech letech: -platí vše co tu bylo napsáno -na větší cestování to není pokukuji po něčem cestovnějším
Doplňky na motorce - Můj tunig: První co jsem udělal byla demontáž přídavného spalování a otevření původních výfuků. Pak následovaly úpravy jako nástřik výka ventylů na červeno - to přidá taky pár koní : )) držák značky, olejový chladič, padací protektory do hřídelí kol, proužky na kola, závažíčka do řídítek, které jsem časem vyměnil za bastry. Kryt brzdové nádobky alá Touratech a vypreparování výfukových svodů.
Laminátový podblatník s krytem řetězu kvůli lepší ochraně zadního tlumiče a trubkový padací rám pod motor. Teploměr oleje, zadní nosič a ještě nějaké drobnosti. Vše je uděláno doma na koleně akorát soustružení bylo na zakázku.
V plánu mám ještě kuželový KN filtr přímo na karbec a Dinojet, přídavnou nádrž a tlumivky do otevřených výfuků. To kvůli Rakousku.
Recenze
Je to jednoválcový naháč střihnutý motardem a libivýmy tvary. Vyráběla se ve Španělsku od roku 2005 a pouze dva roky než jí zahubily evropské emisní předpisy.
To je ten důvod proč má jem 28 kw. Proti podobně zaměřeným strojům té doby ztrácí
asi 5-10 kw, ale nechá se to dobře ladit.
MOTOR je osvědčený držák pocházející z Dominátora a částečně XR 650 L.
Chlazení vzduchem a olejem v rámu s karburátorem a utaženým výfukovým potrubím
a proti XR i jiným časování ventylů, proto ten nižší výkon.
CELÁ motorka vypadá na tu dobu moc hezky . V předu je parádní USD vidle 45x218 mm. Vzadu systém ProLink od Showa 186 mm s možností jen změny předpětí pružiny. Brzdy jsou klasika Nissin, jedno a dvoupístkové třmeny. Ocelový rám s ocelovou kyvkou to vše na sedmnáctkách kolech 120 a 150 šírokých.
KLADY A ZÁPORY: Těžko říct, určitě nějaké jou, jako na každé motorce. Podle mě např. menší dojezd kvůli 11 litrové nádrži, výkon, úzké sedlo a nějaké ty malichernosti.
To ale dostatačně vyváží vzhled, krouťák, zvuk, ovladatelnost a univerzálnost...
a ty fotky - pěkné !!
Tato Hondice musí hory doly hltat po stovkách kilometrů gratulejšn
Ze zvědavosti jsem mrknul co nového na schodech Zimní příprava víc jak zodpovědná, motorka vyladěná , stejně jako u Matesa a obě jsou na prodej Snad chlapci nehodláte končit?
To jsem rád