Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 60000 |
Lenká, hravá, univerzální, hezky se na ní kouká aještě lépej ezdí a blbne
Možná menší výkon a dojezd, Lehce se vlní,ale to je normální u těchto motorek vyrobených v té době
Moje úpravy |
Nějaké disainové prvky jako zadní podblatník, padací rám,držák značky, protektory do kol, kryt brzdové nádobky mekkčí hefty, chladič oleje, zadní nosič a pododně. |
---|
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | 0 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový svařenec z čtvercových profilů. Kolébkový s ocelovou kyvkou Vpředu USD vidlice 45/218 a vzadu systém ProLink od Showa 186 mm |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
---|---|
Spolehlivost | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 200 |
Sport
Použité destičky | Goldfren |
---|---|
Úpravy motoru | Denontáž přídávného spalování výfukových plynů. Otevřrní výfuků a přídavný chladič oleje. |
Úpravy podvozku | Žádné zásadní jen povolení zadní pružiny a nějaké disainové prvky. |
Úpravy brzd. systému | 0 |
Použité pneumatiky | Pirelli Rosso II přední 120/70 - 17 zadní 150/60 - 17 |
Obecné
Moje závady | Nová pouzdra a přetěsnění předních vidlí (ale ještě nebylo nutné) |
---|