Nečekal jsem,že by mě mohla tolik mile překvapit.
První dojmy - Mno možu řéct že jsme si na sebe moseli chvílu zvykat,ale po výměně pneu a naražené růře Mivv to začalo být zajímavé.Každopádně po prvním otočení pazůry na plynu sa dostavíl úsměv na ksichtu a bylo rozhodnuté :)
Recenze
Oprášil jsem svoje moto oblečení a začal hledat další motorku ke koupi.Kriteria jsem měl jasně dané:naháč s objemem nad 1000 co se nevidí na každém rohu.
Výběr se po nějaké době zúžil na
Suzuki GSX 1400 nebo na tu co mi stojí v garáži .
Vytáhl jsem z kapsy pár kaček navíc a nelituji.
Na BmW mě ve finále přesvědčila výbava:ABS , ESA (elektronický podvozek),vyhřívání rukojetí.
Před zatáčkou můžu brzdit na "hulváta" ABS a systém předního odpružení funguje skvěle.Motor má úžasnou pružnost,není potřeba při předjíždění nějak podřazovat je to otázka pootočení plynu.
Cestovní rychlost je pro mě někde mezi 140-160km/h při dálničních přesunech.Jde to i na 250km/h s bradou na nádrži.
ESA dovoluje využít za jízdy potenciál celé motorky na 100%.Režim Sport - Normal - Comfort
Měl jsem několik obav,na které jsem hledal odpovědi i tady na foru.Napíšu jen laický pohled nic odborného.
- váha a délka stroje: vyrostl jsem do 170cm a sedlo je u nádrže zúženo takže
dobré ) došáhnu na obě nohy v klidu na zem
při manipulaci na místě mírně nakloním na jednu stranu
-řazení a převodovka:je hlučnější(ale žádné rány kladivo vs.kovadlina), ještě se učím
kdy zařadit a v jakých otáčkách
-jaký benzín 95 nebo 98: v servisní knížce jsou psané oba.Pokud je možnost beru 98 protože se mi zdá,že v nízkých otáčkách ve městě kolem 2tis tolik necuká
Prodána se slzou v oku.Toš strávil jsem s tůto motorků dvě bezstarostné sezony abych se posunul k mojému vysněnému Triumph Explorer 1200.
super, a co uz nejake new foto? po upravach ?
luxus
Vypadá jak funglovka. O kvalitě je asi netřeba mluvit.Tak ať ti slouží k tvé spokojenosti. Deset bodů si zaslouží.