Moje vysněná motorka,konečně jsem se jí dočkala, krásný zvuk,super výkon a hlavně je jedinečná.
Je to motorka pro individualisty, kteří mají rádi ojedinělý styl a výjimečnost.
Recenze
Když jsem ji poprvé uviděla,tak to byla láska na první pohled Má sportovní sání, závodní řídící jednotku, laďák Remus,diodové miniblinkry, řidítka Rizoma, padáky. Vyrobena 2007, najeto 5000km.Ten požitek z jízdy se nedá popsat. Je to prostě ďáblík a dravec!!!
Ten agresivní design,výjimečnost, krátkou stavbu a atraktivitu prostě musíte obdivovat
Jinak mohutný vidlicový dvouválec s obrovskou klikovou skříní a převodovkou zavěšený v masivním dvojitém páteřovém rámu tvoří většinu Bulla. Rám zároveň slouží jako nádrž na cca 14l paliva. Zadní kyvná vidlice plní funkci nádržky motorového oleje. Sekundární převod ozubeným řemenem, tlumič výfuku umístěný pod motorem, velká přední kotoučová brzda s jediným kotoučem připevněným na ráfek kola.
Motor je vzduchem chlazený, dlouhozdvihový dvouválec s válci v úhlu 45 stupňů a ventilovými rozvody tyčkami.
Krouťák je přenášen řetězem přes vícelamelovou spojku v olejové lázni na pětistupňovou převodovku a pomocí řemene na zadní kolo.
krásný holky
2V souhlasim
Tak to jo krasavice cervená
Krása
Krasavec 10b pro Bullika