Minimalisticky dizajn. Netradicne pojate techn.riesenia.
Výška jezdce: 192 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Breva 1200: Kolena oprete o motor
BMW R 1200 S: Slaba ponuka
Yamaha MT-01: Image pre \"silnejsieho\" jazdca
Harley Davidson Sportster XL 1200T Super: Vyssia cena a starsi koncept motora + nizsi vykon nez buell
První dojmy - Uzasny zvuk s D&D vyfukom, super tah.
Doplňky na motorce - Padaky, d&d vyfuk, nizsie stupacky, vyssie rajdy, tlmic riadenia...
Recenze
Chcel som HD motor, ale Sportster stal vtedy dvojnasobok ceny a to som nebol ochotny dat.
Jazda super, taha dobre. Zo zaciatku sa mi zdalo ze plyn je akoby on/off a nedal sa davkovat. Po uprave rychlopalu sa to zlepsilo.
Motor krasne vibruje, taha od spodu (od 2000 otacok).
Brzdy dobre. Nezazival som nikdy ziadne nevhodne chovanie napriek jednemu velkemu kotucu.
Podvozok som si dal nastavit a od vtedy dobre.
Treba ju drzat pod krkom, predok strasne lahky. Mal som pocit ze je predne koleso vo vzduchu. Po doplneni tlmica som ziskal viac istoty vo vyssich rychlostiach.
Ulozny priestor ziadny, pod sedlo sa vmesti maximalne karticka od PZP.
Spotreba uzasna. Da sa v pohodr jazdit okolo 4l. Ked sa prida dialnica a zabava zdvihne sa to na 4,5l v naked setupe. Po pridani kufra a plexi som bol na spotrebe do 5l.
Servis je uzasne jednoduchy. Na nete je navod na vsetko, od vymeny oleja, po nastavenie retaze primaru atd. Treba si len zohnat naradie s americkymi mierami. Vidla showa je metrika, zvysok USA.
Poruchy ziadne. Robil som novy uchyt na klakson inak si na nic nespominam.
Ked neslo nastartovat vzdy sa jednalo o blbost. Zle dotiahnuty kontakt na baterii po vymene, vyskocena fajka od sviecky, voda v benzine.
Masina je ok v meste a na okreskach. Jedine ma trapila lankova spojka. Mam po nehode na aute problem ju stlacat castejsie. Po instalacii tzv. "Ladyclutch" je to lepsie.
Dialnica sa stala znesitelnejsia po montazi plexi, a monotonny hluk pri konstantnej rychlosti sa vyriesil stuplami do usi.
Napriek svojej vyske som sa na moto vedel poskladat. Vyzeral som vsak vraj ako medved na skladacom bicykli.
Po case som meni ridy na turisticke a doplnil este podlozky na ich vyvysenie o 30mm, aby mi tolko netrpli ruky.
Zaroven som dal vysoke plexi kvoli vetru a original chranice ruk.
Isiel som na r1200s, je mozne ze je voci japoncom trochu zivocisnejsia, ale oproti buellu je to ako jazda na skutri.
Na cestovanie je bmw urcite vhodnejsie, lebo hlucny vyfuk, tvrde sedlo a vibracie buellu mozu byt po 100km otravne, ale co sa tyka vnemov, pozitku z jazdy ci vzbudzovanej pozornosti vsade, je to ako biela a cierna.
Buell jasných 10.b a palec nahoru!!!
Super
Krásnej a technicky velice zajímavej stroj, ale před R1200S bych mu přednost nedal
Vitej mezi podobne postizene jedince! S tou Tvoji vyskou to musi vypadat opravdu zajimave, ja mam pouhych 170 neco a to mi prijde Bulik pro mne maly!
V kazdem pripade preji mnoho spokojenych kilometru, vyletu a zabavy vubec!