renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník the_duck
Vloženo 25.10.2008
Aktualizováno 26.6.2017
Zobrazeno 7 576x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Cagiva Mito Mk.II. Mito je legenda mezi 125ccm, která se začala vyrábět r.1990 a vyrábí se dodnes modelem SP525.

Více fotografii

Doplňky na motorce - Současný stav, válec sp, hlava sp 200M, pist vertex orig, zapalovani kokusan sp, jednotka ignitech. Přední vidlice předělané podle SP, pancéřové brzdové hadice, racing desky, vyfuk jolly motto Italy.

Recenze

Když jsem Mito kupoval (červenec 2008) nebyla to zrovna leštenka. Plasty rozlamané, lak odřený, plexi prasklé, atd., no prostě vzhled motorky nestal za nic. Jediná věc, která fungovala dobře byl motor. Běžel naprosto tiše bez nějakých nepříznivých zvuků. Jenže nefungovala přívěra. V zimě jsem kopletně sundal kapoty, obrousil a nastříkal plničem. Sundal motor a kyvku a vše kompletně vyčistil od nanesené špíny. Motor dostal preventivně nové ložiska na klice. Jelikož vlastním válec který není z tech nejvýkonějších, rozhodl jsem se pro jeho úpravu. Zvětšil jsem sací a přepouštěcí kanály, vyleštil výfukový kanál a slícoval výfukovou přírubu, nakonec jsem vyleštil spalovací prostor hlavy. Tato úprava je citelně znát v horním spektru otaček, motor před upravou nechtěl táhnout nad 11tis.ot. a po úpravě se dostane jak nic na 12tis. otaček. Jen spotřeba byla nekde okolo 8litrů na 100. A to díky mé blbosti, kterou už jsem u válce 73037 neudělal, rozleštění sácích a přepoštecích kanálů je opravdu k ničemu, stačí pouze frézkou rozbrousit hrany a otřepy po odlévaní.

Jenže tato sestava dlouho nevydržela rozpadlo se spodní ojniční ložisko a bylo vymalováno.

Takže jsem začal důmat nad další upravou a tou byla kompletní Go motoru, koupil jsem novou ojnici nechal přelisovat, sehnal jsem válec 73037, plochá hlava 200H už se doma válela a jednokroužkový píst s plochým dnem od Wiseca (dnes bych asi volil Vetrex). Na válci jsou rozbroušené hrany a zabroušené otřepy. Zatím používá karburátor Dellorto PHBH 28, ale mám připravený karburáto Mikuni TM 35 + přijdou nejake lepší klapky (boysen, v-force, uvidíme)

Motor mě velice překvapil, protože funguje opravdu skvěle od 8tis. tahne jako blazen a max výkon se pohybuje někde kolem 11,5tis.otaček. Vyzkoušená maximální rychlost je 195km/h dle tachometru takže reálná bude o takových 15km/h - 20km/h méně, ale to se vyzkouší s GPS. Ješte bych chtěl zajet na brzdu a nechat nejen změřit výkon ale i doladit nějaké drobnosti.

Jinak jsem dal nové brzdové destičky, nové ložiska v kolech a v krku řízení

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
N1CK
N1CK napsal 30.06.14 v 11:36

Moc pěkný :))

martin-n
martin-n napsal 13.10.13 v 16:22

Krasavec fakt moc pekny!!!

RomanGSXR
RomanGSXR napsal 01.11.11 v 21:20

Nádherný Mito a parádně si ho vodíš po tom okruhu

martin-n
martin-n napsal 25.07.11 v 14:04

Jedno z nejhezcich mit co jsem kdy videl krasna prace a drzim palce at na nem najedes co nejvice Km bez nehod byla by skoda polozit takovou krasku opravdu krasa

Romanuss
Romanuss napsal 08.07.11 v 22:56

Bacha na the_duck tendle chlapík to je hotovej závodník pěkně to brousíš sekáči ,tak vopatrně hlavně a pozdrvuj Mito

Více komentářů



TOPlist