renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlada97
Vloženo 4.5.2015
Aktualizováno 20.4.2016
Zobrazeno 3 101x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rychlý ostrý dvoutakt s vizáží dospělé motorky.

Více fotografii

První dojmy - Ze začátku mi přišlo jako bych seděl na něčem co mě chce sežrat :D . Všechno mi přišlo hrozně ostré, hlavně brzdy. Přivezl jsem to v zimě když byly asi 2 stupně ale musel jsem si ji vyzkoušet a po prvních 200m jsem si kvůli brzdám skoro ustlal.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil lidem, co se o ni budou starat, kdo se k ní bude chovat blbě, ten zadře :D . Pokud chcete cestovat tak od Mity pryč, pokud se ale rádi svezete rychlejš, tak je to ideální motorka. Ale chce to už mít alespoň něco málo najeto na něčem slabším.

Doplňky na motorce - Vše se kompletně přestříkalo, návrh jsem si dělal ve photoshopu a lakoval táta. Dále byly nové blinkry, které mi bohužel někdo utrhl takže sem musel jet zas pro další. Vše je nasvíceno led páskama a v předních světlech jsou červenobíle stroboskopy. Rám a kyvku jsem potáhnul karbonovou folií, ztmavilo se plexi a veškeré nápisy, co jsou na moto nalepeny jsem si vyřezával doma sám. Přes zimu jsem koupil protektory páček. V mitu je karburátor Mikuni s větší tryskou a 35kou přírubou.

























Video z přestavby :

Recenze

Při koupi 125cc padla volba 100% na Cagiva Mito. Od začátku jsem měl jasno, že pokud 125cc tak jedině 2T. Chtěl jsem lítačku a aby taky jela, takže byly dvě možnosti, Mito nebo Aprilia RS. Tu starou RS jsem nechtěl a nová je drahá a tím pádem bylo jasno.

Takto vypadala po koupi:






Na motorce se jezdí nádherně pokud jedete svižně, jakmile zpomalíte, motorka ztrácí smysl. Všechno váz z ní bude bolet, bude se vám v pomalejch zatáčkách zavírat řízení a požitek z jízdy tím pádem neni skoro žádný. Ale pokud s ní pojedete svižně, tak vás ta motorka začne hodně bavit. Motor má cca 24kw a dával jsem dozadu větší rozetu, takže má motorka skutečně sílu. To je ale na úkor spotřeby, která se pohybuje mezi 7 až 12 litry na 100km + olej. Ovladatelnost ve vyšších rychlostech je úžasná. Motorka je hravá, lehká a pokaždé vás podrží. Brzdy fungují úžasně, jen si to chce na ně zvyknout, jelikož jsou hrozně jedovaté. Taká mě překvapilo, kolik se toho vejde pod sedačku, kde je menší kaslík. Brát sebou spolujezdce je na této motorce nesmysl. Motorka se pak hrozně špatně ovládá, vůbec nejede a děsně žere. Taky to neni motorka na cestování, dá se ale není to nejlepší nápad :D .

Pár problémů jsem měl. Zasekávalo se mi startovací relátko a nedávno se mi vytočila matka rozety u kliky, naštěstí se zasekla o víko karteru. Kdyby vypadla, tak sem skončil :D .

Motorka funguje, pokud je hezká silnice, ale jakmile najedeta na děravou a hrbolatou cestu, tak je to otřesný. všechno se klepe, je všechno hrozně tvrdý a téměž se nedá ovládat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 28.03.18 v 19:40 10b.

Ty bílé kola to ženou ještě o level výš!

alien83
alien83 napsal 09.05.15 v 11:40

Moc pěkný kámo, loni sem Mito jezdil taky ikdyž sem už starej ale bavilo mě to na něm moc. Palec

Sallen
Sallen napsal 09.05.15 v 00:50 10b.

dobra volba at slouzi spotrebu potvrzuju

Vlada97
Vlada97 napsal 08.05.15 v 22:05

Bohužel spotřeba vtip neni :D Je to otevřenej dvoutakt a pokud se s tim lítá, tak to žere i trávu u cesty :D

Kaja-SV
Kaja-SV napsal 08.05.15 v 10:28

Je to krasavice ,ale ta spotřeba je asi vtip ne,by to žralo víc jak litrovej SS.

Více komentářů



TOPlist