renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Joker46
Vloženo 1.11.2008
Aktualizováno 30.1.2010
Zobrazeno 7 837x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zimní projekt

Více fotografii

Recenze

V Srpnu koupená Mitou od Torma , motocykl najel 780km na olej Motorex Racing / zadřelo se ojniční ložisko na klice - tím pro mě sezona skončila. Motocykl kompletně rozebraný ( dost mě zaskočil stav motorky od zakladatele nějakého 125 klubu , škoda, že nemám fotky z čištění a v původním stavu dílů - ostuda ) , nedostačující věci se prodaly (bylo jich hodně) a nahradily jinýma. Měl jsem dost štěstí, že jsem narazil na motor s válcem série 73037 - tento se upravil, kanály , jiné časování - odeslán na nový nikasil. Chtěl jsem se válcem co nejvíce přiblížit sérii 90087, tedy SP verzi motoru. Dále na motoru nově lakované kartery , výměna kompletně všech ložisek SKF/FAG (uložení kliky, převodovky apod...),nová gufera,repasovaná klika + japonská ojnice(už od pohledu tak o 1/2 subtilnější). Dále je upravený nůž výfukové přívěry a příjde kompletně nový nerezový výfuk spočítaný na upravený válec, kompletní vyvážení. No je toho hodně, zatím jen pár fotek motoru, zachvíly přidám i fotky rámu a profil se budu snažit obnovovat podle toho co navíc udělám.



10.1.2009 -



Mito má kompletně zrepasovaný a vyčištěný rám + nová ložiska v krku řízení ,repase přepákování , stavitelný zadní tlumič, upravené přední vidlice z modelu EVO , rám upravený na montáž EVO kapot. Nová ložiska v kolech ...



Dopasované kapoty z Mito 125 EVO , bohužel už nemám přední světlo - budu muset nějak improvizovat , snad se mi podaří vymyslet něco hezkého.



Ovladácí prvky EVO + původní elektroinstalace + novější regulátor dobíjení



Chystám se na montáž motoru do rámu a kompletní zapojení.

Zvažuji zakoupení laděného nerezového svodu Tyga Performance.



Motor:

Úprava časování, je to dost pracná úprava, nejedná se jen o úpravu v hliníku,ale i odbroušení a zvýšení všech kanálů ve válci, jsou na to nutné šablony,přesné nářadí a pár zkušeností s touto úpravou, je nutné počítat s tím, že po úpravě bude zapotřebí udělat nový nikasil a nepřesnost práce je trestaná úplným rozladěním až nefunkčností motoru.



Úprava hliníkových přechodů ve válci, jejich tvarování, rozšíření apod. .Často se tvrdí, že zde jde hodně vymyslet ,ale není tomu tak, tímto se dá i hodně zkazit, není vždy úplná pravda, že je nutné mít všecky přechody extrémě tenké a naostřené nebo sání extra vyleštěné. Leštění je podle mě vhodné jen ve výfukovém kanálku a spalovacím prostoru. Na úpravu válce je dobré si sehnat minimálně detailní fotografie nebo SP válec a úpravu provádět podle něj, nic lepšího vymyslet nejde.



Pár dodatečných úprav výfukové přívěry, historii motoru jsem nijak zvlášť nestudoval ,ale vím, že se na určité výkonostní verze dodávaly zlehka odlišné komponenty - nůž výfukové přívěry byl dle mého názoru pro verzi 17,5kw , tak jak je psáno v TP - velká část nože zasahovala i při otevřeném stavu do výfukového kanálu(motorka před poruchou nejela úplně standartně-výkon mi neseděl). Tohle jsem upravil tak, že při otevřené výfukové přívěře je nůž slícovaný s výfukovým kanálem .Přitom jsem se snažil ,aby při uzavřené přívěře bylo časování přibližně stejné jako seriové.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
strejda_Jenda
strejda_Jenda napsal 03.10.11 v 17:44

no vidíš "vtipálku" tak se ti to vrátilo i z úrokama. Já se jenom vrátim k tvýmu navážení se do Torma. Protože mám taky zkušenosti s mitem, a jedinej kdo byl ochotnej mi pomoc a poradit byl právě Torm. A proto si myslim že na svojí dobu a věk to byl Pan Motorkář. Co se týče mita zastávám názor vyhozenejch peněz :D

....Miloš....
....Miloš.... napsal 12.06.10 v 19:08

Mooc pěkný za 10 bodu

Vektorek
Vektorek napsal 11.04.10 v 23:03

Chtěl bych jen dodat že motorku nyní vlastním já achtěl bych jen dodat že pán Kašpárek motorku celou předělal ale chci jen říct že tam bylo dost nedostatku.. například vybrané mazání motoru , vylágrovaná spínací skříňka , vybrané žárovičky z blinkrů rozřezaná baňka na olej,o sitiči se dá mluvit jen jako o kusu lanka hozený pod nádrží, nádrž se nedala nijak zajistit, motorka od začátku špatně dobíjí. Když sem motorku na inzerát kupoval bylo mi řečeno že sou na ní neoriginální světla jenže tomu se světla nedalo říkat železná konstrukce bez parabol ve které byli dané žárovky a místo skel byla malá folie zalepena tavící pistolí. U zadní brzdy chybí spínač na světla. Do motorky sem již investoval 15 tisíc jenom abych mohl vubec vyjet

Sekiš
Sekiš napsal 18.08.09 v 21:50

Zozhodně za deset bodou! Máš tu opravdu rozumný řeči a jde vitět že tomu rozumíš! dost jsem pochytil nějaký ty rozumy a věřím že ne jen já

martin-n
martin-n napsal 26.04.09 v 17:06

cau ty prodavas sve mito?ja jen ze sjem ho videl nejspis na inzerci mozna ybch mel zajem chci prodat sve a koupit apriliu RS nebo evo :)

Více komentářů



TOPlist