renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johan82
Vloženo 30.5.2022
Aktualizováno 8.3.2024
Zobrazeno 2 285x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Univerzální stroj, pěkná mašina, která mi dělá radost

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Seriózní prodejce. Vše co jsme se domluvili platilo. Přístup k zákazníkovi výborný.

Výška jezdce: 197 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer S2: Nějak mi neseděl posez
Honda NTV 650 Deauville: Taková spíš pro strejdu :-)
Honda XL 650V Transalp: Nějak se mi přestal líbit design a velký cestovatel zatím nebudu

První dojmy - První jízda s respektem. Motorka neváží zrovna kilínko, ale jak se rozjede má nad ní jezdec naprostou kontrolu. Hodně se mi líbí plynulý zátah už odspodu. Ergonomie motorky je super. Měřím 197 cm a sedí se na ní uvolněně, nohy do ničeho nenaráží a posez je ok. Na motorce se mi hodně líbí kapotáží přiznaný černý maskulinní motor. Líbí se mi víc než třeba na novější CBF kde už je stříkačka a motor je stříbrný a díky absenci karbeců je takový už subtilnější a za předním kolem je tím pádem větší díra.

Motorku bych doporučil pro - Pro navrátilce do jedné stopy, pro všechny co nemusí nutně jezdit neustále kudlu, pro ty co nechtějí vysypat do motorky hromadu peněz, když ví, že nenajedou tolik a pak by jim to bylo líto, pro každýho co má mozek v hlavě a chce se vrátit z výletu domů

Doplňky na motorce - Turistické plexi GIVI (bude to chtít asi deflektor ještě - trochu tam ty turbulence jsou)
Nosič zadního kufru GIVI
No name kufr, který je prostorný takže vše se v pohodě vejde
Centrální stojan
Gripy M-Style + ocelová závažíčka
Trubkový kryt motoru SW motech
Držák na telefon
Kryt na chladič s vyřezaným logem CBF
Gelové sedlo

A měl jsem silné nutkání změnit barvu všech třech třmenů na racing červenou a tak se taky stalo. S hodinářskou precizností za použití barvy Foliatec jsem přeměnil nudnou šedou barvu Nissinů na červenou. Mám pocit, že v této kombinaci to dodává motorce lehce sportovní šmrnc a fakt se mi to líbí. Ale s červenou jsem to nechtěl přehánět, takže pak už jen pásky na ráfky a DOST. Nikde nic jiného červeného nebude. Jak se říká méně je někdy více.

Recenze

V mém případě to byl návrat do jedné stopy po 20ti letech. Po Jawách a Čízách v podstatě první velká motorka. Když jsem se byl dívat u pana Křečka tak to bylo původně na Hondu Deauville 650, ale ta mi přišla v reálu taková moc usedlá. Věděl jsem, že nějaký větší cestování ještě úplně asi nebude, protože doma jsou dvě ratolesti vyžadující pozornost otce , takže jsem hledal něco takovýho kolem komína a za ne úplně velkou cenu. A našel jsem tam tuhle Hondu. Posadil jsem se na ní a vše bylo tak nějak ono. Kolena hezky v prolisech nádrže, nohy zalomený v pohodě, celkem rovný posez, pro mě hezký design a nebylo co řešit. Projel jsem místní fórum a hodnocení a utvrdil se v tom, že za ty peníze od tohoto prodejce a v tom stavu v jakém byla to celé dává smysl. A dává mi ho už druhou sezónu...

Tahle motorka mě pořád baví. Je to přesně takový optimál na to, co já potřebuju. Motor má krásný lineární zátah už od nízkých otáček, člověk nemusí řešit co je tam za rychlost (ukazatel rychlosti netřeba), cokoliv se tam kopne, tak to jede aniž by se to kousalo. Já jezdím většinou kochačku 80-100, protože se potřebuju vracet domů, ale když už přijde rovinka a je chuť přidat, tak se motorka sebere a jede a jede i klidně 200. Kdybych chtěl tyhle rychlosti atakovat běžně, koupím si nějaký ss, ale pro mě to má spíš tu výhodu, že vím, že to ta motorka zvládne, že si to sem tam zkusím, ale pak se s respektem k sobě vracím do běžných zákonných rychlostí.
Jezdím sám, takže výkon motorky mi bohatě stačí, když chci něco předjet, dám pokyn, motorka provede a během pár sekund jsem nenásilně před vozem. Co se týká jízdy ve dvou, tak tam už se lehce projeví kubatura motorky. Tam už se musí víc přemýšlet jak a kdy co předjet atd.

Co se týká oprav, tak jsem na motorce měnil chladič, protože jsem ho omylem při výměně těsnění na chladiči oleje promáčkl a vaření už nemělo moc cenu. Tohle beru jako spotřební materiál. Přeci jen je motorce 18 let a pár kamenů už asi do obnaženého chladiče schytala. Jinak zatím měním jen kapaliny a motorka šlape.
Motorka výborná, ale nahrazena byla jejím veličenstvem CB1300S

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bigmen_cz
Bigmen_cz napsal 23.06.22 v 11:37 10b.

Motorka pěkná. Já kupoval po 20 letech velkého stroma, který je ovšem dost silný a těžký a o CBF600s přemýšlým pro syna, který má 191 cm a bude přestupovat z A1 na A2. Samozřejmě, že CBF budu muset nechat přišktit na 35kW.
Tak ať Ti dlouho slouží!

Neeno
Neeno napsal 07.06.22 v 07:44 9b.

Stejný případ, já se vrátil po 28 letech,jen jsem skončil u té NTV650 Dauenville. Má kardan a tak jen jezdíš a o nic se nestaráš. Jen mám 190cm a ikdyž posez o.k,dost na ní pak fouká ,na tu výšku je menší a je to moto pak do 120km/h max., Ale na pohodu 80-90km/h super.. Moto do 180 cm max.,s tvými 197cm by ses trápil. Tak hlavně bez nehod...

JenyYamaha
JenyYamaha napsal 04.06.22 v 15:36 10b.

Krásná, ať to jezdí a dělá radost.

BIG-daddy
BIG-daddy napsal 03.06.22 v 08:26 10b.

Nádherná to holka ta HONDA Taky ji mám v merku

m.z.
m.z. napsal 01.06.22 v 21:02 10b.

Paráda, v podstatě stejný "moto příběh" styl motorky a kochací rychlosti jako já

Více komentářů



TOPlist