renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník opic26
Vloženo 9.4.2019
Aktualizováno 15.1.2020
Zobrazeno 821x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Můj prvopočátek. Nezačínal jsem jako zbytek party na 50-tkách, ale o to déle mi to zůstalo.

Motorka koupena od už vůbec nevím

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/639: Nevím, připadá mi to století zpět.

První dojmy - Lehčí než Jawa a jedoválec 2T myslím slušně letěl do otáček. Bavila mne její obratnost a přední brzda. Z dnešního pohledu to bylo celé jakési nestabilní, kola jsem myslím neměl v jedné ose a ten jednobuch jakoby s lety cestoval v rámu.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka, sběratele či fandu retra. Myslím že něco podobného by si měl každý z kraje osahat - nerozumím dnes legislativě kdy dnes začátečník po dosažení určité věkové hranice může sedlat cokoli. I 40-ti letý macho který nikdy ani na kolo nesednul by měl prubnout malorážku namísto praxe na 200-koňovém superbiku. Za mne věk nehraje takovou roli a znám "děcka" kterým stojí v garáži R1 jen proto, že mají roky pouze na uškrceného Banditu s totálně orvanýma stupačkama od náklonů.

Doplňky na motorce - Na rozdíl od všech mých dalších strojů měla zrcátka.

Recenze

Dávám ji sem jen proto, abych to měl kompletní. Byla první velkou motorkou na kterou jsem po autoškole v 17-ti vlezl. Měla myslím světle modrou metalízu. Neměl jsem šajna co je třeba a byly na ní katastrofální gumy. Klouzala po dešti na každém přechodu pro chodce až jsme se jednou sklouzli po hrábnutí na přední brzdu tak, že jsem ji zahodil i s kamarádem a rozbili jsme flašku Becherovky co byla na večírek moto-čundru. Objel jsem s ní vrch Slovenska a něco Čech.
Solo cestování na ní bylo v riflích a švédské košili fajn. Zábava byla si za mých mladých let mixovat benzín s olejem do 2T.
Myslím že jsem s ní měl technický problém - prokluz spojkového koše nebo setrváku naraženého na kuželovém výstupu klikové hřídele (nejsem si tím úplně jistý co za rotující část to bylo). Jawa tohle měla řešeno upevněním klasicky šrouby.
Opraveno a šla do světa. Byl dost šok z ní přesednout na Monstra ale podařilo se a stále jsem tady.

P.S.: rok výroby je smyšlený...už si jej nepamatuju

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist